Downgrade

30.06.2005., četvrtak

Tajna povijest Rocka

spavala sam tri sata samo sinoć, doslovno sam progutala Tajnu povijest rocka. a nije da nisam imala pametnijeg posla :( knjiga je stvarno super, i došlo mi je da opet iz početka stavim si te sve moje drage bendove i slušam i slušam, samo da slušam muziku. Thurston Moore ima najviše mislim komentara u knjizi, i puno je tih bendova utjecalo na njega, kaže on. i Lou Barlow je puno komentirao, i na kraju pod poglavljem o Minutemen sam je rekao: Ako bi se izjašnjavali o cjelovitom utjecaju, na mene su ga izvršili Minutemen. :))
jedva čekam da nabavim neke bendove koji su navedeni u toj knjizi, za koje stvarno nisam nikad čula. posebno mi je bilo dirljivo poglavlje nazvano Naivni Rock, u kojem su navedeni Shaggs, Half Japanese, Daniel Johnston i Jonathan Richman (sad mi je žao što nisam bila na njegovom koncertu u močvari). bilo je i smiješno i žalosno za čitat. The Shaggs, tri sestre koje nisu imale poima o sviranju, ali radile su to iskreno i s emocijama. i svi koji su čuli njihov album Philosophy of the World bili su u čudu, kao, šta je ovo.. Lou Barlow je rekao kad je čuo tu ploču: Bože pomozi! Ta ploča je toliko trknuta, toliko savršena. Tekstovi su cjeloviti, sviranje je odlučno, ali raštimano. Obožavao sam puštati tu ploču i promatrati kakav će biti izraz lica slušatelja... :) baš bi to voljela čuti. kao i Daniela Johnstona, koji je bolovao od bipolarne depresije, i često posjećivao institucije za mentalno zdravlje. radio je u McDonald'su i poklanjao svoje kazete svakom tko ih je htjeo uzeti. mogao je uspjeti, ali bi svaki put puko kad bi se približio tome, prestao uzimati lijekove, čak i mislio da je u misiji spašavanja svijeta. ma knjiga je puna detalja, i znam da ću je čitati još puno puta. baš mi je dobra :)
sad sam na poslu i onda idem na ispit :( i umjesto da sam jučer učila ja sam čitala o mojim omiljenim bendovima. i vjerojatno bi dobila 5 kad bi me to pitali na ispitu, šteta što ja pišem jedan od najglupljih ispita na faksu koji nije nimalo interesantan.

29.06.2005., srijeda

thirsty and miserable

šta, opet me nije dugo bilo.. ma.. bilo je svega ovih dana.. vijest je: nismo išli na Sonic Youth.. i to je tužno. zajebala nas lagano agencija, i nisu nam uspjeli nabaviti karte.. prebolili smo to, bit će još Sonic Youtha.. ili kako obično ide, čekat ću da se raspadnu, pa da naprave reunion da ih odem napokon pogledat. a ne! bilo je neizvjesno do samog kraja, nisu se javljali, da bi na kraju rekli a ne možemo, bla bla.. ne znam di je zapelo, valjda nisu mogli preko neta naručit karte.. budale. kad nitko od nas nema kreditnu karticu, da ima sami bi mi to riješili. za dinosaur jr. nam se to neće desit! tamo idemo bez obzira na karte, to je ipak neki festival i ne vjerujem da će uopće bit rasprodano.. već smo napravili plan puta, iii jedva čekam. šteta što je u italiji, vidim reakcije ljudi kad se vrate sa koncerata po italiji da samo pljuju po statičnim i nezainteresiranim talijanima. baš me briga mene ništa neće zaustavit u skakanju kad vidim slavnu trojku.
za sada, treba se pržit u ovom prevrućem zagrebu, i napokon za nekih dva tjedna na more.. juuuhuuuhuuhu..
u subotu No Means No.. u vjerujem prevrućem KSETu, ali priča se da će kiša, neka neka..

Albini danas smo mali i ja kupili knjigu Tajna Povijest Rocka. malo smo je listali i jedva čekam da je pročitam.. čini se skroz super. puno je tu bendova koje volim, a još više stvarno onih za koje nisam nikad čula.. kako i piše na knizi. stavila sam si sada Big Black, iako sam mislila da mi neće baš pasati, ali totalno mi pašu.. u knjizi su stavili jedan citat od Steve Albinija iz nekog radio intervjua: Da se na neki način nisam mogao ispucati, sigurno bih se ustrijelio. A kako ne volim sport, ne volim disco, ne drogiram se, ne pijem, ne lupam glavom po podu, nemam ženu da je pretučem, imam Big Black.
luđak, ali što bi mi bez njega :)
np big black - bazooka joe

13.06.2005., ponedjeljak

Losers, Boozers, And Heroes

danas radim do 7.. nakon dugo vremana.. nije to ni loše, jer nema ni posla i mogu se zajebavat i slušat muziku itd.. na listi mi je Black Flag, Rapeman i Suicide.. i dobri su mi.. a moj mali je mislio da mi se neće svidjeti :P
u petak je bilo super u spunku, svirali su My Buddy Moose i Casual Elvis. meni je bilo super, dobra su mi oba benda. iznanadila sam se kad sam vidjela da i poznam poneke članove ovog drugog.. hehhe.. puno je ljudi bilo, i bilo je pijano i veselo, onako kako i treba da bude! i put doma je bio zabavan, a zna se da to određuje često koliko je kvalitetan izlazak bio. išli smo sa martinom i izvorom, koji su bili još pijaniji.. i jeli smo picu i tak.. ne mogu se sjetiti što je to meni još bilo zabavno.. dobili smo double nickles on the dime od minutemen-a napokon :) i našoj sreći nije bilo kraja, dok nisam čula da od negdje 33. pjesme do kraja se pojavljuju neki čudni pucketavi zvukovi koji su vrlo iritantni :((( a jebiga..
i danas smo uplatili loto.. i saznali da će i u zadru nam biti zabavno. live & loud festival je 29. i 30. 7. i sviraju UK Subsi i Angelic Upstarts :)) super, super. ovo ljeto sve više obećaje odličnu zabavu. samo još pare manjkaju.. ali i to će se već nekako riješiti.
to znači, ne samo zbog toga, nego i zbog novog programa štednje da nema motovuna ove godine :( opet.
sve će to ispraviti 5.8. i Dinosaur Jr. još ne mogu vjerovati!!!
ovo mi je baš super slika od Minutemen, a tek majica od Watta :)
a zapravo u zadnje vrijeme najviše na mp3 playeru slušam fIREHOSE - flyin' the flannel, jednostavno obožavam ovaj album! sve i jedna pjesma je savršena.. a tako mi je odlična ova iz naslova, posebno sam kraj.. koncert od Mike Watta sve mi je jasnije mi je bio jedan od najdražih, i stvarno bi bilo predivno opet doživjeti to..

09.06.2005., četvrtak

Freak Scene

nema me jer sam svugdje više nego za kompom, za promjenu.. a i ništa se ne događa.. osim... jučer smo platili karte za sonic youth.. tak da je to to. još se previše ne veselim tome jer mi izgleda nekak daleko, iako zapravo i nije.. ali sad sam malo prije čula informaciju koja me totalno zaokupila i sad ne znam što bi.. joooj.. da, dakle Dinosaur Jr. svira 5.8. u Italiji na nekakvom festivalu blizu Ancone, a što je najbolje drugi dan je i Yo La Tengo!!! baš sam pričala sa malim preko telefona koji mi je i javio tu prekrasno-tešku vijest, i računali smo koliko bi nas to koštalo.. i jaooo.. najbolje je od svega što se baš par dana prije toga vraćamo iz zadra u zagreb, jer ja moram raditi :( i onda bi ispalo da se u petak (5.8.) opet moramo vraćati u zadar na brod za anconu, pa još i vlak do tog mjesta Urbino, pa još karta za to.. itd.. uglavnom 1500 kuna za svakog.. uf.. a taman 600 kuna sad za sonic youth negdje, pa more, pa još i to.. zaključak je da nam nema druge nego igrat loto :) heheh.. ali ja se nadam da će nešto uletit. ne želim da mi novci pokvare ovako nešto, koliko to god bahato zvučalo.
i tako.. ne znam.. sad sam previše u tome da ne mogu dalje nešto smišljat.. ako ima netko neku ideju kako jeftinije doć do ancone neka se slobodno javi.
ja bi na koncert!!!!!! ja bi gledala ovog starog oronulog luđaka :)
prvi koncert Dinosaur Jr. sa reuniona (Spaceland, LA, 16.4.2005.)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>