Downgrade

16.05.2005., ponedjeljak

Makes no sense...

a što reć nego napokon!!!!! (14.5.85. - prije eto nešto više od 20 godina!! Camden Palace, London)
set lista:
1. New Day Rising
2. It's Not Funny Any More
3. Everything Falls Apart
4. The Girl Who Lives On Heaven Hill
5. I Apologize
6. If I Told You
7. Folklore
8. Terms Of Psychic Warfare
9. Powerline
10. Books About UFOs
11. Chatered Trips
12. Diane
13. Celebrated Summer
14. Every Everything
15. Makes No Sense At All
16. Pink Turns To Blue
17. Ticket To Ride
18. Recurring Dreams/Eight Miles High
19. Love Is All Around
Greg Norton
prošlu srijedu smo dobili vhs i odmah smo išli gledati.. ma ne znam što reć nego.. prejebeno!!! u nekim trenucima se može toliko i nasmijati, posebno Greg Nortonu, koji je stvarno jako smiješan. . kad sam ga vidjela na nekim slikama i izgledao je tako, ali on stvarno tako izgleda, nije da su ga baš slučajno uhvatili :) kao na onoj slici (izbečio!) heheh. ali odličan je.. a imaju i neke misteriozne scene kad npr. ima neku treću ruku na svom basu, i nismo mogli dokučiti čija je to ruka.. svi komentiraju kako je on jedini koji nije gay, a sad radi kao kuhar, tj ima svoj restoran.. sa ženom :) mislim, meni je to baš skroz svejedno. ali da ne znam, stvarno bi rekla da je on :)
a ova dvojca.. prva reakcija je bila ajme kako su debeli :) ali ubrzo je bilo opće oduševljenje.. ja stvarno obožavam taj bend i gledat ih ovako, osjetila sam razne osjećaje.. i sama pomisao, da sam ih barem ja mogla tako gledati.. (hm.. tada sam bila pred školu) publika im je zakon. pravi engleski pankeri :) posebno jedna pankerica kaj se na 10minutnoj izvedbi (inače totalno odličnoj!) reoccurring dreams sasvim razbacala..
Bob Mould
heheh.. a Bob Mould stvarno je buco... ali dao je sve od sebe, sviraju bez stanke, ne znam sad koliko traje koncert, više od sat vremena..
i sve super super stvari...
ali Grant Hart.. uvijek sam se divila kako može super svirati bubnjeve i pjevat.. i kad sam ga gledala izgledao mi je tako moćan. stvarno je jak :)
Grant Hart
da ove su fotke... heheh. naravno da nisu dobre kavalitete, ali tek da dočara barem malo ugođaj..
mislim da ću pogledat taj video jako puno puta..
trenutno nemam što više reć.. smiješno je sročen ovaj post, ali ja sam još pod dojmom :)

<< Arhiva >>