Downgrade

11.05.2005., srijeda

gone bald

hm... sad mi smiješno izgleda ova slika u zadnjem postu, jer eto, na kraju ipak nismo išli.. kako čujem komentare za sada na forumu, ne znam ljudi kao da nisu nešto posebno oduševljeni.. šta, onda mi ne bi trebalo biti žao? ali ipak mi je žao.. ne volim propuštat koncerte zbog manjka novaca.. posebno jer sam sama kriva i ne znam rasporedit pametno novce. al dobro kaj sad.. valjda ću sad više pazit jer ne bi htjela da mi se to ponovo dogodi..
no.. bila sam na Gone Bald u KSETu na onaj gadni kišni ponedjeljak, (nije da su i ovi dani nakon nešto bolji) i meni je bilo super. od samog početka kad smo ušli u KSET malo iza 9, nije uopće bilo ljudi skoro, popeli smo se na galeriju i skužili muziku. mate je puštao, i sve do jedna pjesma..... ma svaka čast! tako da sam si mislila pa makar koncert ispo bezveze, zbog ovog je vrijedilo doć.. koncert je počeo kasnije nešto i odmah sa Expressway to yr skull... meni su super svirali, pjevač je malo arogantan, ali zaboli me.. super sviraju.. jedino ova nova pjesma sa Andrejom na trubi mi je bila dosadna.. a sjećam se te Andreje kad je radila u Melinu :) posebno kad je plesala sa Mirkom Fodorom hahahaha.. smiješno je to bilo.. uglavnom, koncert super.. smiješno je bilo kako se ljudima nije dalo pljeskat, derat, ništa previše.. pa kad je završilo, vidjelo se kako su se mislili vratiti na bis, ali da ih niko previše ne doživljava :) pa su se malo prek volje vratili.. i rekli da nejdemo nigdje jer slijedi ''iznenađenje''.. i iznenađenje stvarno je i bilo! slučajno smo se našli u prvom redu i ostala sam prestrašena.. Peach Pit sa Razorbladeom na vokalu!!! fenomenalno!!!! ovaj je podivljo pa se još malo glupirao, ali neka mu.. čak je srao kao ljudi koji vam je pa ovo je PIČ PIT!!! ma.. uglavnom u nekom trenutku se bacio skoro na mene, pa se viješao po bubnjevima i tak.. lud, šašav.. i sve skupa..
basist mi je bio super gone bald
što dalje, ne znam.. možda Sonic Youth 28.6. u Ferrari, Italija.. --> tražimo prijevoz!!!!
mislim da se sunce pojavljuje... :)))

<< Arhiva >>