*Conscious Sun*

25.06.2006., nedjelja

i'm against it!

Postoji li strah da misliš da će se cijeli svijet srušiti i da ćeš umrijet od tuge...strah da ćeš izgubiti neku voljenu osobu?
Odjednom osjećeš tamu...tišinu...neznaš što se zapravo događa ali počneš se tresti, i saznaš da je stradala osoba koju voliš i tad osjetiš kolkio si zapravo vezan za tu osobu i koliko ti je stalo i da zapravo nemožeš zamisliti život bez te osobe... počneš plakati i suze kao da nikad neće stat...imaš tisuću pitanja ali nijedan odgovor...
Misliš da je svemu kraj...i ako ta osoba nestane da ćeš i ti...osjećeš strah, što će biti s tom osobom...neželiš ju izgubit...i iako saznaš da je ta osoba živa i da neće otići, nikud...osjećaš da ti nedostaje...i kad razmišljaš kako je ta osoba nije tu negdje kraj tebe...opet plačeš...foolishness, weakness, sadness ...i'm against it!! Thank you Jah Jah...




B.R.STYLERS

Not enough


My mind makes me roaming
Trough far places and lost times
New vibrations blow in my spirit
My desire is growing up
I ask myself „what are you doing?“
You are close to me i know
But it's not enough
You are close to me i know
But it's not enough

I'm looking around me and i see
The might of nature
Near me there's garden full of dreams
Where are my?
I want to find them
I'd like to know my future
Make not other mistakes
I'd like to save my soul

From my weakness

New vibrations blow in my spirit
My desire is growing up
I ask myself „what are you doing?“
You are close to me i know
But it's not enough
I'm dreamer i know
But it's not enough

I'm looking around me and i see
The might of nature
Near me there's garden full of dreams
Where are my?
I want to find them
I'd like to know my future
Make not other mistakes
I'd like to save my soul
From my weakness

- 12:43 - Word (8) - On paper - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.