ispod marelice

petak, 25.01.2008.

Ne pretjerano savršenstvo!!


Ima li smisla živjeti, ima li smisla misliti, raditi, učiti, tražiti ono nešto u životu, a uopće ne znaš kamo te taj život vodi? Puno je toga oko mene, nekad me je strah osvrnuti se, pogledati naokolo! Jer ne znam, i nisam sigurna sto ja tu radim, kome sluzim, kome sam dužna? Nekad bi htjela biti Pale, sama na svijetu, da ga doživim, ali opet što je svijet bez ljudi, nije ništa, nije svijet? Kako ga onda doživjeti, što je sve potrebno? Može li mi netko dati recept, kao onaj na dukatovim vhrnjima, jednostavan, a opet tako dobar? Može li mi netko dati i potrebne sastojke, da ih ne moram tražiti, nema problema... platit cu ih, samo neka mi netko da novac! I super, svi sretni...da baš, možeš mislit što je to genijalna ideja? Jednostavan recept za život, uz jenostavne sastojke i nezaboravnu žličicu ljubavi! A ljubav, kako to uopće otrcano zvuči, vjerojatno jer se ta riječ prečesto spominje, što je čudno, zar ne? Nešto tako apstraktno, čudno, nadnaravno...a opet svi je spominju....ljubav, ljubav,ljubav, ljubav! Ma zaboli me k.... za ljubav, ups.. pa ja ga nemam! Ja sam žena, bar tako kažu, tj. ima biti da je tako, imam sve odlike žene, ne baš bujne i prekrasne ali imam, mislim žena sam! Dobro, to smo ustvrdili! E dakle, ja sam žena, drago mi je! Neki kažu da sam lijepa, a valjda jesam kad tako kažu, no dobro ljudi stvarno znaju srati gluposti..ali ajde i ja mislim da sam lijepa, ne sad da sam neka ljepotica, kojoj nema ravne ili nešto tako slično, ali mislim da sam lijepa, a to je normalno! Pa ne valja loše misliti o sebi! Čekaj...loše? znači ako nisam lijepa, onda sam loša? Ako nisam lijepa, ružna sam, a to bi značilo da je onda ružno loše?? A to je glupo, zašto nešto ružno mora biti loše, mislim kakvo je to pravilo? Totalna glupost! Pa Bodleairu je ružno dobro, a on je kao malo pametniji od drugih... dakle onda je njemu lijepo loše...pa dobro, super svi sretni..i mi lijepi, i mi ružni? A kako uopće znati što je lijepo, a što ružno, tko je to uopće odredio? A dobro, kao da je to uopće bitno svi smo mi lijepi(ružni), što je dobro/(loše), valjda me shvaćate? Ako me ne shvaćate onda ste glupi, a ja mislim da ja nisam glupa, dobro nisam ni nesto ekstra pametna, ali opet nisam glupa, pametna sam, ali razumijemo se, ne pretjerano pametna, to ne bi bilo dobro! Zašto? Pa nemam pojma, kažu da nije dobro pretjerivati u ničemu, dakle ja nisam pretjerano ni lijepa ni pametna, ali sam lijepa i pametna? Ne djelujem baš najzdravije,a? Pa dobro, mislim zdrava sam ja, jest da sam malo anemična i da imam problema sa crijevima, ali sam zdrava! Normalno, ne pretjerano zdrava, jer ne valja pretjerivati!! A jesam li sretna, pitate se? Jesam, sretna sam, ali opet mogla bih biti i sretnija, ali nisam jer ne smijem pretjerivati? Da zaključim, ja sam lijepa, pametna, zdrava, i sretna ali u normali, dakle nisam pretjerana, već sam normalna! Tj. ja sam naprosto savršena, naravno ne pretjerano savršena jer onda ne bih bila savršena......to je odlično, jako sam zadovoljna ovim saznanjem, no ne pretjerano! Eto da bi sve bilo savršeno ja ću prestati pisati da ne bih pretjerala, jer ovo ipak mora biti savršeno!!!
Svi mi možemo pronaći savršenstvo u sebi, kakvo god bilo, samo da nije pretjerano!!
Narcise u ruke i krenite u potragu za savršenim sobom!!

25.01.2008. u 18:06 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

I've become comfortably numb............

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


though you may walk in the valley in the dark
there's no greater evil than the darkness in your heart
your stun guns, bloodhounds, needle and your razor wire
your nylon shackle whipping post and your high tech burning tire
your Judas!