ispod marelice

petak, 30.11.2007.

SALAMANDER, ZOKISLAV, IZBORI, KORNATI.....

Ja ne znam što je ovoj državi majke mi, ne samo što je državi nego što je s ovim ljudima, što je s nama! Dvije najkritičnije stvari u našoj državi politika i novinarstvo, a pazi ja sam studentica novinarstva na faultetu političkih znanosti, ma ja ne znam čemu oni nas uče, e, ma uopće mi nije jasno kome i čemu služi taj fakultet, nabubačite napamet, skupite ocjene i potpise i bit će nešto od vas, ma bit će vraga, pa samo pogledajte kakvi nas novinari danas okružuju, ma u ovoj državi su sve same kukavice i ulizice, samo im se noge vide iz stražnjica vladajućih..
Pa što mi možemo mjenjat, uveli su ovu je... bolonju da se izmrcvarimo dok završimo fakultete pa da onda nemamo volje za ništa. Ako se mene pita ja bi za 3 godine u mirovinu, ubili su u meni svaku ambiciju i volju. Ako tko želi vikat da ga se čuje onda smo to mi, mladi budući novinari koji još u sebi imaju neku nadu za boljim dok nam i to ne unište, a bome ide im od ruke...
Svima, od političara do profesora, pa nitko nema priliku za ništa, a ako i ima onda je to nekolicina studenata, a nas ima pun kufer i svi statiramo....
Jedina stvar da iznosimo neko svoje mišljenje je ovaj blog, kojeg opet čita samo profesor ili mi međusobno...a to je zaista krasno...
U ovoj državi se uvijek čuje glas jednih te istih, ma kakav sanader, ma kakav milanović ( s razlogom su napisani malim slovom), svi su oni isti, a naši opasni novinari...e svima se gaće tresu od njih...
Oni koji mogu i moraju postavljati pitanja i tražiti odgovore manji su od makova zrna...
Meni nije jasno da u ovoj cjeloj priči o izborima nitko od novinara nije postavio pitanje sanadreu je li njega sram, može li on spavat mirne savjesti...
Na tv-u gledamo raklame za nezbrinutu i bolesnu djecu, za izgradnju domova i pomoći, i mi mali građani uzimamo telefone i zovemo te brojeve i doniramo po 6 kn, a kreteni od sanadera i milanovića troše najmanje 18 mil kuna na kampanju. Ma kakvu kampanju, e to je ruganje naciji. S ekrana mi se kliberi salamander i ostatak bivola, a onda mi stavljaju sportaše i pjevače, i neke bakice s placa i ne znam koga ne i govore mi za koga ću glasat...
E pa gdje su onda novinari, e molim te pa je li itko može njima postavit pitanje jesu li normalni, što oni misle tko smo mi, kreteni, djeca od 3 godine, pa tko ponudi veću lizalicu bolji je... i da ja onda idem glasat za hdz, sdp ili nekog trećeg, ne pada mi napamet, radije ću ostat doma i znat da u toj šprdnji nisam sudjelovala...
Svi se žale, svima je grozno, svi su ogorčeni, pa što se onda nešto ne poduzme.
Kako je 1996. moglo na trg izaći 120 000 ljudi i prosvjedovat za radio, a nakon tragedije na kornatima organizirali su se koncerti i skupljala lova, totalno nepotrebno i nebulozno. Što će tim ljudima lova, ma to je samo trik da bi se mnoge stvari zataškale. Tipično za našu državu, amo malo pjevat, plesat, pustit koju suzu i posao je odrađen. Trebalo je izać bar 100 000 ljudi na trg i tražit ostavke od vlade, vojske i ostatka ekipe, pa bi onda imali državu, onda bi vladao narod, ali o čemu ja pričam pa mi živimo u RH....( Razje.. Hrvate)

30.11.2007. u 16:56 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

I've become comfortably numb............

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


though you may walk in the valley in the dark
there's no greater evil than the darkness in your heart
your stun guns, bloodhounds, needle and your razor wire
your nylon shackle whipping post and your high tech burning tire
your Judas!