Dosanjana

11.07.2008., petak

Besplatni udžbenici

Neki dan sam samo djelomično gledala emisiju na HTV – gosti ministar Primorac, ravnatelj Bjeliš i još dvoje ljudi raspravljalo o besplatnim udžbenicima i toj problematici. Pošto sam se uključila tek na kraju emisije, mislim da je bio Fokus, nisam slušala cijelu raspravu, ali ono što sam čula, bilo mi je i više nego dovoljno da mi tlak skoči na milion i pol tisuća.

Svaka čast Primorcu. Evo. Ne volim HDZ, ne slažem se s usranom politikom koju vode, ne sviđaju mi se reforme školstva iako ima i dobrih stvari kao npr. državna matura. O Bolonji ne znam ama baš ništa. Ali čovjeku skidam kapu što mi je i prošle i ove godine omogućio da uštedim nekih 600-800 kuna na skupim udžbenicima i radnim bilježnicama i što te novce mogu utrošiti u opremu mog školarca, kojeg svakako, bez obzira kupovali se udžbenici ili ne, moram opremiti, a i ostala mi je koja para u džepu za koju voćku više.

Ostala sam šokirana izjavom ravnatelja Bjeliša, koji bi valjda po struci trebao biti profesor, sa nekim osnovnim znanjima pedagogije, koji te besplatne udžbenike proglašava za nešto na čemu on nema nikakve uštede. Naime, njegova kći insistira na tome da su ti novci koji bi išli za udžbenike njezini i ona zahtijeva da ih se na nju potroše. Pa svaka čast, ravnatelju, na odgoju! Ako nam tako Vi i Vama slični odgajate djecu, nije ni čudo što nam društvo puca po šavovima. Ne možete zauzdati svoje dijete, a trebali bi se skrbiti za tuđu djecu. Od takve razmažene dječurlije, koju je Bjeliš&co uspio «uzgojiti», i kreću sve silne frustracije 90% djece koje potječu iz normalnih hrvatskih obitelji koje svaki mjesec jedva spajaju kraj s krajem. Katastrofa!

A onda se javila još jedna «bistra» majka koja ne želi rabljene udžbenike, jer ne zna kakve je higijenske navike imalo dijete koje je te knjige koristilo godinu prije. Pa draga moja gospođo, ja vam savjetujem da u tom slučaju kupite nove knjige, kad već imate para na bacanje, ali vas isto tako pozivam da porazmislite o tome kakve to knjige za lektiru čita vaše dijete, tko je te knjige čitao prije vašeg djeteta, kakve časopise čita vaše dijete, po čijoj tipkovnici, čijim se mišom koristi vaše dijete... Možda bi najbolje bilo da vi vaše dijete ispišete iz škole i sami ga obrazujete kod kuće pod staklenim zvonom, vjerujem da vam je higijena (kad već nije intelekt) na visokoj razini.

Totalna debilana, a neki bi trebali biti krema hrvatskog društva. Prokleto fantastično!

<< Arhiva >>