< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

Opis bloga

...pisat ću o čem želim i kad želim...

Linkovi

O meni:
IME:Paula
ŽIVIM:u Sisku
ŠKOLA:OŠ"Braće Bobetko"
RAZRED:još malo 7.c
Datum dolaska na svijet:04.12.'94
SLUŠAM:metallicu,ac/dc,rhcp,evanescence,iron maiden itd.

MOJ MAIL:
paulica_13@net.hr

MOJ MSN:
darkandlost@hotmail.com

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr


mia
Luka
doda
ina
elma&edita
edita
ena
ela



























































" border="0"alt="Image Hosted by ImageShack.us"/>



























Free Music

Free Music



Free Music

subota, 01.12.2007.

Izgubljeni frendovi

Ej ljudi...
Tek sam prije par dana shvatila kakve sam frendove izgubila...
I to zbog koga?Zbog jedne Antonele,a znam da mi je već nekoliko puta lagala i da je na dosta toga spremna...
Ali i ja sam kriva nisam smjela vjerovat Antoneli da su Veco i Luka rekli da oni mene ne podnose jednostavno joj nisam trebala vjerovati i prijeći preko toga ...no


JA SAM DOVOLJNO PAMETNA AL NAŽALOST PREVIŠE SLIJEPA?

Da joj nisam vjerovala Veco,Luka i ja još bi bili prijatelji...
Napisala sam im odvratan komentar na blogu i sad mi je žao...cry
I ako čekaju ružnu riječ od mene je neće dobiti...
Znam ovjdje je kraj!!!Napisali su mi da je naše prijateljstvo GOTOVO!
I nebi ja ni shvatila kakve sam dobre prijatelje izgubila da mi nisu ostavili komentar...
Malo sam se zapitala i shvatila da sam ja na gubitku,a ne oni...
U školi smo prolazili jedni pokraj drugih kao da se nikad nismo vidjeli u životu,a ja sam stajala i kao da sam gledala kroz njih, iznutra sam bila tužna,a izgledala sam tako hladno,kao da me nije briga...
Samo sam slušala tišinu koja priča i koja govori umjesto mene... Da su je bar i oni čuli ...Kao da sam zaboravila pričati...I zbog glupog ponosa izgubila sam prijatelje do kojih mi je stalo...
I mislim da je sve ovo samo noćna mora i želim da me netko probudi,ovo stvarno boli,ali nažalost vratim se u stvarnost i shvatim da to nije san...

Ja tražim samo da me poslušate i da se pomirimo da vratim stvari na pravo mjesto,da grižnju savladam,jer ne mogu samo gledati kako naše prijateljstvo nestaje...
I znam da vas nije ni briga šta nismo frendovi i ne treba vam bit.
Šta će vam frendica poput mene?
Napišite mi u komentarima želite li se pomirit sa mnom,ili ne!!!yes
Molim vas oprostite mi.sretan


-->Nekoć nas je bilo troje,sjećate se?

I ako se ne želite pomiriti sa mnom želim da me se sjećate kao cure koja se uvijek smije čak i kad je tužna.
A ako se želite pomirit sa mnom želim da me znate kao curu koja se stalno smije i ako ste tužni,razvedrit ću vaš dan,ako već ne mogu razvedriti svoj.I želim da znate da ću vam odsad uvijek vjerovati!!!
Please,oprostite mi užasno mi je žao!!!
Vidimo se ljudi,pozz!wave


Jeli tu možda kraj?



U jebote kolki post...








| kOmEnTs. (52) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.