NIHILIST

ponedjeljak, 25.04.2005.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Opet gnevan.
Neznam da li ste primetili, ali ako ste u drustvu glupih,
onda nemate prava na razlicit stav -
na promisljanje o ovome ili onome, na sumnju,
ako pijete sa njima morate da mislite kao oni ili vas odbacuju.
Oni odbacuju vas!!!
Bar je ovde tako.
To je i kulturoloski uslovljeno. Oduvek je bilo tako.
Ranije sam mislio da sam ja problem.
Da kad popijem, a i kad ne popijem volim da rapravljam,
da svojom retorskom umesnoscu kaznjavam suparnike.
Medjutim, shvatio sam. Nije u tome stvar.
Oni uvek napadaju mene. Ili ako izrazim neslaganje, pocnu sa ignorisanjem,
koje ja kaznjavam zdravom i normalnom raspravom,
u kojoj pobedjujem zato sto je oni shvate kao borbu, a nisu dorasli istoj.
Previse raspravljam.
U stvari samim tim ja njima dajem jedan ontoloski status vredan postovanja,
ne odbacujem nikog unapred, cak i kada je vise nego jasno da bi trebalo.
Neznam kako da se odviknem od te nastrane eticnosti.
A sve me to jako gusi. Jer, oni uvek zele diskusiju,
na sto nizem nivou apstrakcije, i sa sto manje analize.
Nikada, ne izvode argumente do kraja, pa ja moram, da im ucitavam,
i zavrsavam, argumente, koje bi posle toga trebalo da pobijem,
pa sve to jako sisa energiju.
A u ovoj provincijalnoj sredini su svi takvi.
Dobro, ne svi, ali skoro svi.
Pri tom mislim i na veliki broj kao akademski obrazovanih.

- 18:06 - Komentari (5) - Isprintaj - #