NIHILIST

utorak, 19.04.2005.

Image Hosted by ImageShack.us


Pijem sumece tablete. C vitamin. B vitamin. Multivitamin. Kao bicu mnogo zdraviji.
Boli me glava. Pijem sva ta sranja. A boli me glava. Osiromaseni uranijum,
visak bespotrebnih informacija, sisaci energije - energy vampires. Od njih me boli glava.
Svi hoce da manipulisu sa tobom. Svi hoce da te ubede u nesto u sta sami ne veruju.
Traze priznanje. Da im kazes. Da istina je. Da, pratim vas gospodaru. Pateticna zelja za vladanjem.
Losa interpretacija Hegela - odnos gospodar - rob, kao izgovor za debilno ponasanje.
Shvatio sam da oni neznaju drugacije.
Ali, jako me sisaju... Neka ga sisaju!
Ali boli me glava od njih.
Moracu da popijem neko pice.
Serem. Sad se ponasam kao najpateticniji bitnik. Ponekad i jesam pateticni bitnik.
U stvari nisam, ali sam sebi delujem, jer tu i tamo imam neki bitnicki manir.
Puno sam citao Bukowskog kad sam bio mali. Pa sada, ostaci u jezickim strukturama podbadaju.
Bas me briga. Ne interesuju me.

Danas idem na jos jedno knjizevno vece. Mlade pesnikinje i prozaistkinje.
Bice dobro. Tamo cu popiti pice.

- 16:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #