Donja Klada

nedjelja, 30.09.2007.

???naughtyWHAT'S THE METTER-NO INSPIRATIONno???naughty

naughty???roflWhat's the matter - still no inspirationcry???naughty


...I tako opet na opće iznenađenjerolleyes ja pisem novi postcry .. Mnogo stvari se desilo u zadnjih mjesec dana,previse da ih ja sada nabrajam-bilo je tu nekih lijepihthumbup ali i podosta losihtuzan,glupihlud i nadasve idiotskihzubo stvari od kojih sam ja(barem većinueek uzrok te se ovim putem isprićavamkiss). ..
No nadam se da će sve dobro završiti i vratiti se u normalu..


A sada na malo,za ovaj blog,uobicajene temenut
------>> neki dan sam razmisljao o vremenima kada sam bio u ranim razredima osnovne skole i stvari koje sam tada radiofino ili gledao. Tada mi je jedan od najdrazih programa bio cartoon network(lazekao da sada nije)-na svom najdrazem programu imao sam i najdrazi crtic,bio je to crtic o trojici djecaka i njihovim zivotima,taj crtic zvao se 'ED EDD and EDDY' .. No razlog zbog kojeg pisem ovo nije zato da podijelim svama svoj zivot i misli vec da vam kazem zasto sam se sijetio tog crtica-sijetio sam ga se jer se da primijeniti na kladu i na nas(meneparty,buvyafino i topyasmokin)..


Npr:

ED-(topy)-oblachi se slicno kao i taj lik iz crtica i ima samo jednu obrvusmijeh(samo se šalim)

EDD-(buvy)-ne izgleda isto kao i taj lik no imaju nekih karakternih slicnosti te su oboje math freeks(edd je ful pametan a buvy ide u matematicku gimnazijunaughty)


EDDY-(jany)- je vijecni zavodniklaze a jedino sto mu stoji na putu da ostvari svoje planovegreedycerek je urota svemira i karmičkih zakonadead



...no to je samo moje mišljenje te se nadam da vi koji znate nas i znate taj crtić(btw-ljudi koji su gledali hrvatski sinkronizirane verzije ovog crtićaheadbang - njihov glas se ne racunanamcor )ste uvidjeli neke slicnosti.

..to je sve od mene-i od ovog bloga-jer izgleda da ga samo ja i pisemcry ....do čitanjawavemah







???naughtyWHATS THE METTER -pjeva- I GOT INSPIREDroflnaughty???

30.09.2007. u 19:36 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

what's the matta? don't have a description?

U jednom malenom selu podno Velebita svake godine dolazi nekolicina ogorcenih tinejdera razliciti karakternih osobina, stavova i orijentacije. Dakle imamo emo-ljudebang ,bi,šminkere,pedere, fat-club, rockere/punkere/metalce, nesvrstane, pijanceparty, casual, emilalud i jedan par blizanki... Na prvi pogled svi totalno razliciti (osim blizanki, one su na prvi i na svaki poslje pogled iste yesyes) ali svi imaju nesto zajednicko ...sunce ...more ...sol ...nutella ...zvijezde ...riva... miljenkovo... mocunig ....KLADAwave

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr