PISMO

petak , 23.08.2024.


Dragi ljudi

vi znate odavno moje alergije na ovo i ono, na crnu boju, na slavinu u kupatilu

e, pa sad se tome od jučer dodala i alergija - ne bi vjerovali - ma PODLOGU po kojoj

klizi miš uz laptop. !

Loše mi je i do daljnjega zabranjeno korištenje laptopa - neću ni pisati ni komentirati dok

mi se ovo sranje od alergije ne smiri. Terapiju sam dobila , sad samo uvesti reda u

vlastiti život -nema kupanja u moru ( alergija na jod ) , hodati bosa po stanu , nositi bijelu

pamučnu odjeću , ne dodirivati rajčice , lubenicu, krastavce ( stroga zabrana ) , svesti

jelo na smoothyije sirove hrane..


bijele-rukavive

Ovo su bijele pamućne rukavice na tipkovnici kojima sam pisala i slikala bez kojih ne mogu ni vani ni na kavu izaći. A vruće je jutro počelo.......

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.