Piu piano...

subota , 13.04.2024.



"Savršena ljubav isključuje strah. Tamo gdje postoji ljubav, ne postoje zahtjevi, očekivanja, zavisnost. Ja ne tražim da me učiniš sretnim, moja sreća ne ovisi o tebi. Ako moraš da me napustiš, neće mi biti žao samog sebe, izuzetno mi prija tvoje društvo, ali ja se ne vezujem za tebe. Ja uživam u tvom društvu na temelju nevezanosti - ne uživam ja u tebi, to je nešto veće i od tebe i od mene, nešto što sam otkrio, neka vrsta sinfonije, neka vrsta orkestra svira u tvom prisustvu.
Ali, kada odeš od mene, orkestar ne prestaje da svira. To je orkestar širokog repertoara i nikada ne prestaje da svira."

Anthony de Mello - "Sinfonija savršene ljubavi"







.........a ovo je po mojoj želji " parla piu piano " i kad orkestar umorno odustaje od svirke : piano i pianissimo ostaju s nama

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.