Relativizacija sreće

utorak , 26.03.2024.

Mavat ću svojim srcem kad god zatriba pa nek se čudi

ko se čuditit voli

biti ću tužna kad oću, Zaljubljena u ljubav ( to sam od Pupačića nasljedila )

kad mi dan bude osigurano lip pa zbog toga

i neshvaćena i kritizirana ka ono neozbiljna a ozbiljna

U glavi mi ptice raspjevane ka u Danijela Dragojevića samo im ne dajem

reta da su glasne, jer se oko mene svit ispripada

i, uostalom, zašto bi se trudila biti ratio kad je lakše ovako

utopit sebe u masu vas ( naoko ) sritnih i pametnih a čudo vas ima

sa srcem na dlanu da se lipota vidi

ma opet više volim Urbana koji bira Ptice a ne ljude

manje laži u cvrkutu nego u ričima nekih koji govore

..................................................................................



Možemo li se podijeliti na sretne i manje sretne ?

Ne, i ne treba jer se tako ljude ne dijeli po onome što napišu

pisali o sebi ili o bilo čemu oko sebe.

Mi nemamo veze s trenutkom, kada se srce i mozak raziđu međusobno

pogotovo, ako je mozak jači i raskomada srce.

I tada posegnimo za najšarenijom zastavom da se vidimo u mnoštvu

oporavljenih od raspucanih šavova vlastitog bića

rastvoreno-deblo-Lee-Madgwick
picture upload

https://postimg.cc/vDGXscYg

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.