obiteljska covid-akcija

subota , 25.12.2021.





Prošao je Velik tjedan : sutra je Stipanovo ili Štefanje kako kažu sjevernjaci pa eto prilike čestitiati imendan svima, koji nose to lijepo i časno ime.

Badnjak i Božić su bili onakvi, kakve sam očekivala , ni bolji ni lošiji - poštovalo se sve što se ispoštovati mora i to je jedino u redu.

Nije u redu, što sam nekoliko sati u četvrtak provala s blizancima a tek danas doznala, da je jedan pozitivan na koronu.......Večeras je i drugi zafibrao pa će se testirati sutra . Vjerojatno će biti isto pozitivan.

Ne znajući sve to, danas smo trebali ručati skupa s njima i s njihovim ocem, mojim sinom i spremljeni ručak sam ostavila u vikendici za njih a mali dio donijeli u Split za nas dvoje.........A sve smo lijepo pripremili kako Bog zapovida , ali................nismo sjeli za stol, na žalost.

Tako je završio i moj trud i sve moje lijepe namjere i naravno, da sam tužna i da mi nije ni do čega...

A ja čekam svoje simptome . Sin čeka svoje testiranje jer su tri dana skupa u istom prostoru.

Kiša, hladno, gnjecavo za virus najbolje vrijeme .

A dani se razvlače i čini mi se, kao da kraja nema


foto: J.Gudić


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.