dan prije danas

ponedjeljak , 15.11.2021.



Daklem, za sve koji su slučajno preskočili imenovanje sljedećeg, škorpionskog tjedna mjeseca studenog moram reći, da s prethodnim postom sam htjela prekinuti niz poetskih uradaka i malo "uspavati" svoju emocionalnu fazu i dati prednost jednostavnijoj varijanti postojanja na blogu. Ali, ovo "imentovanje", kako kažu moji iz rodnog grada me malo omelo, iznenadilo i dakako, promijenilo odluku.

I evo priče od jučer :
svakih 15 dana moji blizanci mijenjaju vikend boravak ( otac-majka ) i tako, svaki drugi tjedan mi idemo po njih i vraćamo ih kući.
Kako je zastudilo, drugi put radim sarme za nedjeljni ručak ne bih li manje kuhala a više drugih poslova obavila. Iz vrtića , sarme su jelo broj 1 ( mojem sinu, a njihovom ocu, vrtićki grah je bio zakon : " teta Rina bolje kuva od tebe " ! E, sad jedan hoće sarme, drugi brat pohano, moj sin tvrdji pire krumpir, djeca "mekši" a kiša je lijevala nad Splitom tri puna dana ----ma šta je Brest i Prevert.....ovo jučer je bilo baš gadno : spojilo se nebo sa svime ispod njega, pa nije ni čudo, da u najvažnijoj tekmi lopta dva puta zapne u blatu .
Dobro, i autogol je pobjeda neka idu naši u Katar i neka uspiju na suhom terenu.



Ovako je jučer izgledalo " moje selo malo" i Spli'ska riva...
I ja, nekako iznutra ne snimana doduše, izgledala sam pokislo, umorno i tužno.
Zbog mnogočega.

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.