Dodirujem nježno...

utorak , 14.09.2021.

SVEN ADAM EVIN i ja komuniciramo ovako


PJESNIK I ČITATELJI
Ja vaš sam pjesnik, a vi ste moji ljudi.
Jedni s drugima gradimo bolji svijet.
Vi me pratite, jer ja sam pjesnik ludi.
A sve nas veže čudesni Internet.

Pišem, vi me čitate. Neki odavno.
Naš uzajamni odnos dupli je pas.
- Kako? - pitate. Pa to je jednostavno.
Dok vi čitate mene – ja čitam vas!

O vama saznam mnogo iz vašeg djela.
A vaše djelo sve je. I riječ. I znak.
Često vas izda skriveni govor tijela.
Ne samo govor. Nego i šutnja čak.

I nije važno tko komu više daje.
Važno je samo da govor traje, traje.

**************************************************
ČITATELJI I JA
ja nisam nikakav pjesnik , pišem tek tako
al' vi ste moji neznani junaci što navraćate
iz pristojnosti, ljubavi , poštovanja
ili ,svejedno vam, tek onako

Ne znamo se licem u lice
al' znam po niku tko ste
prepoznam mekane , tople duše
a i one, koji me ne vole

I stvarno je svejedno makar i nije
tko kome napisano čita
jer čitam i one blogere
kojima sam blogerski višak

šutnja je izraz onih koji znaju bez čitanja
al' zato postoji anketa otvorena za vrijedjanja



Update : malo ironije isprepletno riječima svrstanih u šekspirijanski sonet ( 4+4+4+2)

Bez poetskih egzibicija s moje strane, tek samo slijed njegovih misli......


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.