neka meni moga grada

ponedjeljak , 17.05.2021.





Lokalni izbori su završili barem u prvom krugu

Drugi krug je nadmetanje živaca, a ne ideja

Ideje su isplivale bez velikih obećanja onih koji su pobijedili

oni, koji nisu, ostali su zatočenici lažnih obećanja bez podloge.

Predsjednik nije glasao , što u konačnici nije niti bitno.

Premijer je zadovoljan, kaže, a ja, koja sam "ispratila" komentatore

predsjednike stranaka , vidjene stranačke ljude sa žaljenjem sam

odslušala kako fijasko pretvaraju u pobjedu, kako je Davor Filipović najbolje

od HDZ-a što imaju ponuditi.....

Grad Split je zadovoljan , ali Okrug Gornji i prigradska naselja nisu : žao im je

što Fani Kerum neće biti prva dama grada ( sadašnja prva dama Danijela M.

Krstulović... moja bivša učenica ) upravo je završila svoj mandat prve dame.

Znate, moje žensko mišljenje je, da Prva dama mora zbilja damski izgledati

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.