ćaća. kupi pernicu

utorak , 27.04.2021.



U ono vrime egzodusa našeg svita za boljim poslom
naselila se Europa pustim našima , raslojile se familje , ostavljene neke zauvik.
Raslo se kao samoniklo bilje , oćekujući pomoć izvanka.
Nekima se ćaća vratija, nekima nije nikada...


Pismo ćaći s početka 60-ih
Dragi ćaća,
Evo, mater mi dala da ti pišen, jerbo sam pošo u školu, pa mater kaže da ti to kažen.
I da te upitan ka'ćeš na urlap...
I da mi kupiš pernicu i flomastere i jelobran...kad pođeš na urlap.
Mater kaže de je dobro, samo se malo sikira što nisi dugo dolazijo, pa joj ža.
I meni je ža!
Skoro sam zaboravijo kako izgledaš.

Mater kaže da te pozdravlja i da moran pisat zadaću.
Ja dobro učim u školi, pa mi je mater rekla da ćeš mi donit pernicu...jer nemam pernice.
I još kaže mater da ćeš brzo doć...
Molim te dođi brzo jer sam te se čudo zaželijo.
I nemoj mi zaboravit donit pernicu!

Jer nemam.


Tužnih priča kol'ko oćeš, pa i duhovitih ali i sretnih završetaka još više
Ova je prenesena iz grupe : Izgubljena generacija 58000.....jedna od

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.