tijesno boravište

srijeda , 31.03.2021.

tebi je u meni tijesno
svekoliko da ostavim ti prostora
tebi je opet nedovoljno
a ni jedno od nas ne želi biti pored
nego baš tu, unutra, u srži, u centru svemira
koji i nije velik, ali dovoljan za stisnutih dvoje
i, ako netko pogleda sa strane reći će .......pate stisnuti dvoje
u malom prostoru sebstva

možda će nas i žaliti, ljudi su milosrdni u biti
k'o dvije ptice na jednoj njihaljki krletke s malo vode i malo hrane
tvoj dodir krila nije poziv za let
kao ni moj šapat nije dah ljutnje

to tijesno moje u meni samo je kratki, privremeni dom
u kojem čuvamo sve što nemamo
osim nas, koji nismo tamo
gdje bismo htjeli
jer, izvan ove tjesnoće u meni
nemamo drugog boravišta



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.