zašto nož u leđa ?

ponedjeljak , 06.04.2020.




To sam ja obješena na zidu blogera koji kaže da pljuje ili da mu se povraća, nebitno
na nekolicinu blogera, pa, ako medju tom nekolicinom kliknete na ovo

.......pokvarenjača sa kupljenim faksom......

otvara vam se moja stranica. Da bih plakala, ne bih, da sam beskrajno iznenadjena jesam
da se ljutim na njega isto ne bih, da ga uvjeravam u suprotno nema razloga.
Osoba je to koju ne čitam niti komentiram, koja redovito komunicira s malim brojem blogera
koji sa mnom, nota bene, nikada nije imao izmijenjen komentar
pa su razlozi takvog etiketiranja meni neke druge prirode.
Ne, nemam kupljeni "faks" ni kupljene diplome s kojima se dotični sprdao po tudjim blogovima
pod tudjim postovima :
samo jedno me silno brine : odakle nekome takve ideje denunciranja nečijeg obrazovanja
i, u krajnjem slučaju,odakle mu razlozi za riječ " pokvarenjača "
kad nikad izmijenili slova nismo medjusobno ?

Zašto mali, minorizirani likovi u životu ovdje na blogu žele stršiti kao veličina
a nemaju baš nikakvu intelektualnu podlogu za biti pošten, dobar, obrazovan, pristojan...?
Ne tražim od njega ni sličnih i kakvo poštovanje : ne poznamo se, ne čitamo se
ne komuniciramo mailovima kao što dotični obično radi s drugima - dakle, ni na koji način ne smetam
njegovom biću, da bi njegov unutrašnji habitus bio tako uzdrman mojom pojavom...

Kažu neki da im blog dodje kao opuštanje - blago njima dok je tako...meni je postao davna navika
privrženost godinama ovom portalu i bude lijepo dok te netko ovakav " ne objesi na svoju stranicu"
kao

..........pokvarenjaču sa kupljenim faksom........

Sva moja uspješnost je moj trud....ali, poslije ove kvalifikacije, svo objašnjenje je suvišno

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.