mentalna vježba

nedjelja , 28.10.2018.





Prozvana sam zbog naslova prethodnog posta : skoro da me sram što je mrkva nečija izrasla u ogromno stopalo i što je moj šipak tako velik......Nisam imala namjeru biti lascivna koliko se shvatilo kod nekih i baš me briga.......Zato sada ostavljam slike voća i povrća neobičnog oblika

pa što god krotitelji morala mislili o tome......i kakve god im asocijacije izazvala


mrkva u tanjuru

kukuruz kuhani

maca jagodica

rajčičasto pile

krumpir kao....


E, pa sad ne osjećam se nimalo krivom ako ne komentirate slike......Priroda je čudnovata jer formira svoje izdanke na čudenje čovjeku koji - u krajnjem slučaju - prirodi ne može ništa sugerirati....
Pa nemojte ni vi mene kritizirati


Zdravi bili,,,,,,,,,

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.