od 35-38

četvrtak , 09.08.2018.


Od mene nikakve vajde što bi rekle naše komšije iz Bosne.

Nešto previše štekam u zadnje vrijeme i ljubomorna sam k'a pas na ove neke s bloga što objavljuje slike iz svoje kuhinje.
Na pr. Gurmanka sa svojom zimnicom me raspametila.......Prvo, nikad je nisam radila pa kad sam vidjele sve one njene tegle prepariranog povrća za izložbu
shvatila sam, da od mojih domaćinskih kvaliteta u odnosu na nju imam nula (0) bodova.......Luzer, apsolutni prema njoj.

Onda velika @V kao velika konkurencija Gurmanki - od svog Zlaje i Patka prešla na pite, nareske, doručke kakve nema ni dvor u Engleskoj....opet mislim se, po ovoj vrućini što joj je došlo , inače je normalna osoba koja se svjesno odriče svoje normalnosti da bi bila u trendu blogerskog kuhanja.

Dražen i Čarapica su standardni , običnom pučanstvu ne i prihvatljivi i ne traže zvjezdanu pozornost ovih vrućih dana.

A ja ?
Od mene ništa , čak se ni ne trudim da bude nešto, a i da bude nešto, medju ovim spomenutim izgledalo bi kao veliko ništa.
Moji ljetni dani svode se na tjelesnu hibernaciju izmedju jutarnjeg i večernjeg kupanja
ovo malo piskaranja u noćnim satima kad sve poštene duše spavaju a ja neću i ne mogu na ova 32 stupnja : budna sam, gledam svjetla na Braču i potajno se divim svim hrabrima, koji znaju što hoće.


Usput, razveselile su me ove sandale i ova haljina.......




pa eto.....u novi dan .....lepršavo, bez šalše, pite i poma

mah mah mahwavewave

:

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.