Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

KARAKTERIZACIJA BLOGIĆA


Ja sam Lea... Imam ? godina i jednog jutra (da budem preciznija) 18. 12. 2006. Ja sam se probudila sa željom da napravim blog.. I evo bloga... Na blogu će biti (u dvije riječi) sve i svašta . Pa i da još samo napisem...WELCOM!!!...








Click here to get awesome songs for FREE!
Znam da je nekima mao čudno čuti ovu pjesmu... Ali ako ju poslušate tri puta svidjet će vam se i ako ste imalo tužni nemojte slušati ovu pjesmu jer to nebi bilo pametno...

Slićice...

MySpace

MySpace



image hosting file

image hosting file



Images for your blog

Images for your blog



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Blog images

Blog images



layout for myspace

layout for myspace



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



MySpace

MySpace



image hosting file

image hosting file



Myspace

Myspace



MySpace

MySpace



Myspace layouts

Myspace layouts



MMystical
AAmazing
RResponsible
TTerrific
IInfluential
NNutty
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

EElitist
NNoisy
AAstounding

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Koga možete posjetiti....

plavuša moja mala cornyena

Stjepan, Štef, Stipe kum5555

pametna žena moix

utorak, 26.12.2006.

Ah Taj Život...

Prvo da obavjestim sve da sam bila na rođendanu od frendice... Bilo je onako tak-tak. Ali dobro nisam se jako dosađivala. Bile smo u pizzeriji i u tome je bio problem. Ja se nikako nisam mogla opustiti kad je toliko ljudi bilo oko nas, ali preživila sam ja nekakao i sada je taj rođendan memoriran u mojem sićušnom mozgu... ali malo smo se i slikali pa evo par slikica...

Image Hosted by ImageShack.us
U raspoloženju trenutka...

Image Hosted by ImageShack.us
Dvije "ljepotice" !!!


Pa da skoro sam zaboravila! Božić! Da samo vidite kako sam lijepo okitila bor... Joj baš je super... I zbog božića doma imam sve vrste čokolada, medaljona, bombona i drugih čokoladnih proizvoda.. A sigurno se pitate zašto!? Pa evo vam odgovora... Moja mama obožava čokoladu ona je kao drogeraš ako ne pojede kockicu čokolade ne može misliti. Ona praktički živi za čokoladu pa zato joj svi poklanjuju čokoladu jer s čokoladom uvijek pogode i onda mi doma moramo isprazniti jednu cijelu prostoriju da bi imali kuda sa svim tim slatkišima... I sada doma imam čokolade dovoljno da nahranim neki manji grad.

Darovi... Mami sam naravno poklonila veiku čokoladu, tati plišanog medu (prošle godine sam mu poklonila plišni mici macu), tatinim bratu Kreši plavu (zato što je muško) šalicu za kavu ( jel on nemože zamisiti život bez kave),a njegovoj curi (ispričavam se zaručnici) rozu šalici za kavu jel ona isto nemože bez kave, baki fertun (zato što joj se onaj stari strgao i već je bio sam iscufan i uništen), teti sam poklonila gače ( jel stalno kuka da si mora kupiti nove pa evo sad ih i ima),a dedi kavu (razmisite zašto)... A ja sam od mame i tate dobila majcu i tofife, od tete lančič i slatku kutijicu, od Tine i Kreše nesaser i šminku, a od bake majcu ( da pojasnim ona mi je dala novce a ja sam si kupila majcu).

I sada pa pa ...wavewavewavewavewave

|komentiraj 30| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.