Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

KARAKTERIZACIJA BLOGIĆA


Ja sam Lea... Imam ? godina i jednog jutra (da budem preciznija) 18. 12. 2006. Ja sam se probudila sa željom da napravim blog.. I evo bloga... Na blogu će biti (u dvije riječi) sve i svašta . Pa i da još samo napisem...WELCOM!!!...








Click here to get awesome songs for FREE!
Znam da je nekima mao čudno čuti ovu pjesmu... Ali ako ju poslušate tri puta svidjet će vam se i ako ste imalo tužni nemojte slušati ovu pjesmu jer to nebi bilo pametno...

Slićice...

MySpace

MySpace



image hosting file

image hosting file



Images for your blog

Images for your blog



Myspace

Myspace



Myspace

Myspace



Blog images

Blog images



layout for myspace

layout for myspace



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



MySpace

MySpace



image hosting file

image hosting file



Myspace

Myspace



MySpace

MySpace



Myspace layouts

Myspace layouts



MMystical
AAmazing
RResponsible
TTerrific
IInfluential
NNutty
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

EElitist
NNoisy
AAstounding

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Koga možete posjetiti....

plavuša moja mala cornyena

Stjepan, Štef, Stipe kum5555

pametna žena moix

srijeda, 17.01.2007.

nastavak...

Ja sam još uvijek u depresiji zato što sam opet u školi...!!!

|komentiraj 36| printaj| #|

ponedjeljak, 15.01.2007.

Opet ta škola...

Morala sam samo napisati da sam u dubokoj depresiji zato što je počela škola...nonononononononononono

|komentiraj 2| printaj| #|

ponedjeljak, 08.01.2007.

Bobi...

Znam da je malo čudno napisati post o svojem psu! Ali nemogu si pomoći on je dio obitelji. Bobija nismo kupili ni ništa tako slično nego je on namo jednostavno dolutao u dvorište (dobro nije sam od sebe dolutao. Ja sam se vozila na biciklu a on me slijedio pa je tako završio kod nas u dvorištu.) Mi smo mu dali jesti i dopustili smo mu da ostane i od onda je postao naš razmaženi pas. Cilj njegovog života je spavanje i jedenje. On živi za hranu, užasno je pohlepan kad se govori o hrani npr. jednom je moj tata ostavvio cijeli kolut jegera na stolu a Bobi je bio u kući i on je naravno taj jeger uzeo sa stola i pojeo ii npr. kad je otvorim frižider on sav sretan dođe do mene da mu dam nešto jesti i da on obožava onu pseču čokoladu ja mu samo moram reči "Bobi gdje je čokoada" i on te iste sekunde otrči do ladice u kojoj stoji njegova čokoada. On je vrlo pametan ali se pravi glup kada mu ne paše to što čuje. I nema tog vremena ili mjesta gdje če on poslušati moju mamu nju ne šljivi ni pola posto, a moju baku sluša ko robot nje se boji pa ju uvijek posuša. Kad napravi neko sranje brzo pobjegne u kučicu i onda nas se kloni cijeli dan jer zna da to što je napravio nije baš pametno. I još neke zanimljivosti u vezi sa Bobijem... On je jednom ušao u auto kroz prozor i tamo je lego i spavao (da ne povjeruješ),j a sam ga naučila kako da otvara vrata pa sada moramo zaključavati vrata od kuče jer če si on inače otvoriti vrata i uči nutra, i da užasno jako sijedi. Kad je došao je bio skros crn a sada več ima sjedu bradu i pa capama je sam sijed.Jako je smiješan kad ga se tako vidi.

Evo njegova slika...
Image Hosted by ImageShack.us Kaj nije slatki???

|komentiraj 54| printaj| #|

srijeda, 03.01.2007.

Par slika sa nove godine...

Image Hosted by ImageShack.us Sarah i Ena (lijepo su ispale)

Image Hosted by ImageShack.us Malo akrobacija....

Image Hosted by ImageShack.us Naša Sarah je bila gladna pa je popapala malo sladoleda...

Image Hosted by ImageShack.us Mucice idu spavati...

Image Hosted by ImageShack.us I ono bez čega nema života.... Kolaći!!!

|komentiraj 66| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.