Dolazi li kraj Darwinovoj teoriji evolucije....

14.01.2010., četvrtak

trebala je biti priča: intuicija no. 2

evo sad sam čitao blog prijateljice vezano za izlaske i traženje partnera u tridesetima ... mislio sam njoj ostaviti post ali nekako mi se tu nadovezala priča za moj... jer svaki put kad joj dam komentar ispadne da joj uzurpiram blog... ma ne za stvarno ali se raspišem ka blesav... pa onda eto, sad bar na svom mogu blablati koliko me volja....

e ta tema izlazaka i druženja vanka po kafićima i noćnim klubovima... ne znam ali za mene je to sve pase`, ne vidim se uopće u toj masetini adolescenata ... neovisno o godinama starosti... koji svi izlaze vani iz ko zna kojih razloga.. ne zamjerite mi vi koji to radite... ali zbilja mi je pase... e sad ću reći i zašto...

PROMJENA... nekako kroz život vidim sebe uvijek u nekim promjenama, mogu ih razlučiti, mogu vidjeti koje su mi stvari poboljšale život, a kojih se još držim, ali uglavnom vidim promjenu na samome sebi.. ne samo onu unutarnju misaonu, već i karakternu, zbiljsku osobnu... koja ima sad neke druge prioritete... desi se da s vremena na vrijeme zalutam u taj svijet noćnog života (to s vremena na vrijeme je malo duži interval) i kad je čovjek tako dugo van nekog zbivanja očekuje da se stvari promjene i da se događa nešto drugo... ili bar da se promjeni ekipa... bar generacijski... kad ono.... nema te godinu dana na nijednom mega super kul mistu i što zateknem... istu masu meni idiota koji side za šankom ispijaju pivu par don.... coctel... je sad u modi... i preseravaju se uvik s istim guči puču tuči majcama gaćama i ko zna kojom još pizdarijom... a doma uzgajaju krave ili čak ni to nego su nezaposleni i mate i čač ih hrane još uvik a uvatili su četrdesetu.... jedina promjena je cajka... sad je javno dopušteno čak mega popularno jebeno slušati cecu, pecu, i ko zna kako se sve te srpske drolje zovu... nisam nacionalista ali brate mili to je degradacija svijesti da ti se mozak raspadne kad sve to skupa vidiš.... skrenija malo s teme .... ali mora sam to izbaciti iz sebe...

u postu prije sam pisao u kratko o tom perceptivnom, unutarnjem glasu koji je povezan i konektiran na univerzum i daje smjernice svakom ljudskom biću koji je dovoljno razvio svjesnu razinu života... uzrujalo me ovo gori što sam pisao... moram malo stati.....izgubio nit misli... izletilo ovo ka lavina iz mene...... eto dokaz da se u trenu može izgubiti onaj osjećaj mira kad se dopusti društvenim stupidnim kretanjima ... ma proći će me....

pauza..... 17:12

17:22 evo me nazad

u takvim okolnostima gdje je masa prevladavajuća... njihova misaona kolektivna struktura je jako loša... MODESTY.. mi je napomenula primjere... pa ću pokušati... SVIJESNO KOLEKTIVO predstavlja društveno prihvaćenu kulturu ponašanja koja se u glavnom izražava kroz stimuliranje onih primarnih, osnovnih, instiktivnih funkcija i osjećaja kod čovjeka... odnosno... čovjek-životinja... gdje nagon prevladava, gdje postoji onaj sindrom čopora najjači opstaje... takve sredine pogotovo kad je alkohol i ostala sranja u pitanju osnažuju tu primitivnu stranu čovjeka i jednostavno egzistiranje u takvim prostorima ili mjestima okupljanja dolazi do odljeva te pozitivne ili opće životne energije... to je zatvoreni krug ispijanja energije zapravo... čovjek po svojoj životinjskoj prirodi zadovoljava svoje potrebe od hrane pića, seksa, odnosa i ne znajući uzima i energiju iz okoline odnosno od osoba oko sebe...

zato i postoji i dokazan je zakon mase... čovjek je jači u masi jer se njegova energija ustostruči, jer egzistira u zatvorenom sistemu... svak od svakog uzima a kako je broj ljudi velik dolazi do beskonačnog kruga crpljenja jedne te iste energije MASE... ja o tebe ti od mene on od tebe i tako u krug... to se kod prehrambenih navika krava zove PREŽIVANJE.......

kod osoba koje su svoju svijest i percepciju svijeta i samog postojanja digli na iti malo viši nivo.... sva extra energija koja je nabildana u toj osobi ispari u tren oka.... samim stajanjem u takvom okruženju......

obožavam bajke i SF filmove, jer oni upravo kroz efekte vampirizma, matriksizma i svih ostalih bajkovitih priča zapravo pričaju jednu produhovljenu priču samo što je umotana u dobar paket filmskih efekata.... pa se priča zapravo i ne shvati već samo doživljaj efekata..... ali to ću ostaviti za neku drugu priču....

ne kažem da čovjek od kad se rodi u razvoju... prvo materijalnom pa ako je sretan i uporan onda i u duhovnom, te postoje razdoblja koja mora iskusiti i proživjeti... adolescenti.... moraju proživeti taj zakon mase ali me žalosti kad osobe u zrelim godinama ne pokazuju znakove napretka, ne mogu se zamisliti da se ne mijenjam.... ne mogu cijeli život živjeti pod istom rutinom i ne zapitati se postoji li još nešto osim moje ustaljene - društveno prihvaćene rutine.... stvar je izbora... jasno mi je i ne predbacujem nikome... uglavnom sve što govorim dolazi iz neke baze žalosti... i nemoći... ali ja sam odabrao i ja sam zadovoljan... to što sam u nekakvoj margini i u deficitu sugovornika... to je tako.... sad... ali osnova svega je da mi ne pada na pamet tražiti svoju bolju polovicu u svetini ili masi koja se okuplja radi gući gaća.... i dokazivanja svoje životinjske stupidne naravi.... totalno sam ispremiješa ovaj post ali nema veze neka stoji..... kako je, i to je dio mene....

uglavnom,

vidim da nisam ništa konkretno napisao.... već je sve ovo ispala nekakva samoinicijativna psihoterapija.... misao je bila na daobrom putu ali negdje po putu mi se veza prekinula.... he he spao sam ponovo na dial up pristup..... mislim da nije ni čudo jer sam danas dan proveo uglavnom u čekanju u raznoraznim redovima po socijalnom, bolnici i sličnim državno birokratskim mjestima.... hm... da da to je ta energija... pokupia je dosta... e a nisam ni mislija da sam skupija oblak prašine i donija ga sobom doma... he he blog je svetinja....

idem sad probudit svog laba Nou i idemo malo prođirat.... o da.... :)

Domorodac







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.