dom, kuća, okućnica

srijeda, 27.06.2007.

Koga briga za Kosovo i Irak kad je tu Paris Hilton!!!

Paris Hilton (26) je u gostovanju na CNN-u rekla da nije nikad koristila nikakve droge i da zapravo vrlo malo pije. Bogata nasljednica i dalje misli kako je njeno zatvaranje bilo nepravedno, ali da je ...


... "Bog imao razlog da ju tamo stavi". - Ne treba služiti vrijeme, vrijeme mora služiti vama - filozofski je rekla Paris i nastavila u sličnom tonu: - Sada imam sasvim novi pogled na život. U zatvoru sam upoznala sebe. Od sada ću poštivati sve zakone - obećala je i kazala kako će se riješiti svih negativnih utjecaja u svom životu.

- Odlučila sam se riješiti mnogih ljudi. Neću nikoga imenovati jer ne želim povrijediti ničije osjećaje, ali ti ljudi znaju tko su oni. Vjerojatno je pritom mislila na svoje dosadašnje prijateljice, Lindsay Lohan i Nicole Richie s kojima su ju fotografi često slikali tijekom ludih provoda. Paris kaže da je u zatvoru mnogo meditirala, čitala pisma obožavatelja, pisala dnevnik i čitala Bibliju.

Otkrila je i kako joj je zapravo dobro došlo napokon imati malo privatnosti i "pobjeći od bliceva paparazza koji ju neprestano proganjaju". U zatvoru je najviše primjedbi imala na hranu "koja baš i nije bila ukusna". Iz rešetaka je, kaže, doživjela i najveće poniženje u životu kada su ju skinuli do gola i cijelu pretražili.

- Dok sam bila u zatvoru prošao je prvi Dan očeva u mom životu a da nisam mogla zagrliti tatu. To me strahovito pogodilo priznala je Paris kojoj je to bio najemotivniji trenutak u okružnom zatvoru Lynwood gdje je provela 23 dana iza rešetaka.

Larry King ju je pitao i o periodu kada su je nakon samo tri dana u zatvoru poslali doma na odsluženje kazne.

- Šerif Lee Baca mislio je da će biti bolje za sve ako samo odem doma jer me jako mučila klaustrofobija i imala sam napade panike. Kada su onaj dan došli po mene, izvukli su me iz kreveta deset minuta ranije prije dolaska policije. Situacija je bila uistinu luđačka - ispričala je Paris Hilton.

Larry ju je pitao znači li to da se sada riješila klaustrofobije, Paris je odgovorila "Sada kad sam slobodna, klaustrofobija me više ne muči".

Opet se pokušala prikazati nevinom za kršenje uvjetne kazne.

- Odvjetnik mi je rekao da mi vozačka dozvola vrijedi. Nikad ne bih vozila da sam znala da ne smijem. Paparazzi me prate po cijele dane i ne bih imala drskosti za tako nešto. Mislim da sam dobila prestrogu kaznu za taj prekršaj. Iako mrzim to što mi se dogodilo, u jednu ruku mi je i drago jer mi je boravak u zatvoru promijenio život zauvijek i osjećam se snažnija nego ikad - završila je Paris.

Kad je izašla iz studija čekala ju je horda novinara i fotoreportera. Jedva se probila do svog automobila.


- 09:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • lamentacije, halucinacije, rekreacije..

Linkovi





  • frontpage hit counter