Memoari plavuše

ponedjeljak, 26.11.2007.

How to much is too much?

Kad birate partnera, nekog tko će stajat pokraj vas, biti vam moralna potpora i ostale klišejzirane gluposti uvijek postoje određena očekivanja i "norme" koje osoba mora ispuniti.

Danas obično tražimo vrline kao što su: bogat, nepismen, ćelav, sa kožnom jaknom i škembom, ali dobrim autom. Frajer nas osvaja novom Guess torbicom, dobro može biti i Gucci (glavno da iznos nije ispod 1200 kuna).

No,ima i onih koji su zaostali u dobu kada nas kapitalizam nije sve držao u šaci. E, oni traže, ono nešto kao: pametan,zanimljiv, zabavan, romantičan.....

Kada pronađemo kandidata/e, postoji komponenta koja je valjda važna - godine!?

Koliko previše je previše? Gdje danas postavljamo granicu? Da li je to 12, 13 godina razlike!?
U ovoj mećavi djevojčica od 15/16 godina koje hodaju sa frajerima od 25 godina teško je povjerovati u zrelost ženske populacije,a kamoli onda muške.
No, što ako zapravo ta dobna granica i nije tako veliki problem ili barem ne bi trebala ostavljati takav dojam.

Osobno iskustvo naučilo me da je što starije to bolje,ono nešto kao vino. Ili pak ne mora biti!

No, da li dobna granica postoji, ili je to samo pravilo društva kojeg se neki pridržavaju!

Previše pitanja, a ja na socijalnoj podlozi gubim vodu. Zašto je nekom teško shvatiti da tako drastične razlike u godinama nisu tako drastične za pojedince.
Zgražanje poznanika na godine mojih partnera, uvijek me nerviralno, ako sam ja sretna budite i vi zbog mene.


xxx, dominica

PS Kolegice, eto vidite da nije to nikakav problem!

- 20:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 24.11.2007.

"Gledao bi da zaradim i da svi budu sretni." -strah-borba

Evo, čak te sad citiram. No, zapravo nisam mogla odoljeti a da ne počnem o kapitalizmu (opet!) o kojem smo raspravljali ili sam ga bar spomenula, a i morala sam iskomentirat te tvoje rečenice.

Kada bi poslovni svijet tako funkcionirao ........ pa sve bi drugačije izgledalo.
Mislim, danas nekoga učinit sretnim i sebe, hoću reći svoj bankovni račun i sve to na pošten način... zvuči nemoguće, ali evo puno sreće u pronalaženju partnera koji bi bio voljan uložiti lijepu svoticu novca.
Prodavati metar kvadratni po cijeni manjoj od 2000 Eura, onda ćeš stavrno biti prvi i jedini, pogotovo ako se cijena tiče stambenih prostora u metropoli.
Ali,kažem da mi je to vidjet.....!!!!

No, eto meni se ne da samo o poslu, već bih malo istračala svoju subotnju-shpitza kavu u "Školi" (u Bulldogu nije bilo mjesta, strašno,a baš dugo nisam bila tamo!!!!). Bila je to najme moja rođendanska kava sa dragim prijateljem s kojim nikako ne mogu uskladiti raspored...... nešto nevjerovatno, nas dvoje se vidimo valjda jednom mjesečno (kad sam "busy as a bee") i naravno opet se vračam na posao i politiku jer samo smo o tome raspravljali, a sad kad političari šute netko mora pričati!


- 16:00 - Komentari (7) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 19.11.2007.

"I could be the girl who 'll break u down"

Pametni su oni koji znaju da se samnom ne treba kačiti. Kao svakom loncu poklopac ili moja mora biti zadnja ili bit će po mome, nije bilo jasno jednom frajeru, koji se eto odlučio, kako da to sročim, zajebav....... sa krivom curom.
Zna da me može imat, zna da se njegovi frendovi dobrano pale na mene, a zna da ja neću frendove, pa je svoj nos koji je već i tako bio visoko u oblacima odlučio upotpuniti egoističnim i arogantnim ponašanjem a.k.a. ja mogu imat bilo koju trebu, pa se ne moram mučiti oko tebe.

Ali junak naše priče nije znao da se petlja sa malim vragom, btw koji izgleda jako slatko i naivno (naivno my ass!!!!).

Naravno vražičak zna da se sa poslovnjacima ne treba petljat, jer je to naučila, ali njoj baš sam vrag ne da mira i zna da je ovog frajera i bolje nego samo imati. Zato je mali vražić isfrustriran stalnim poslovnim sastancima i večerama (čitaj: otkazivanjem dogovora) odlučio gore navedenom egoistu sročiti rečenicu koja je toliko puta upalila: "vidim da se naši rasporedi ne poklapaju, pa mislim......" - zašto dalje točkice?!
Jer nisam više ni trebala govoriti , a da se jedan od egoističnih/nikad za vezu/super zauzeti poslovnjak pretvori u, da bit ću gadura i napisat ću tu rečenicu, psića koji radi sve što ja hoću!

xxx, dominica

- 17:16 - Komentari (7) - Isprintaj - #

srijeda, 14.11.2007.

Kad odrastem bit ću sponzoruša!

Dušo nepismena iliti Strah-Borba,

Pa nisam ja očekivala da će pisati ništa ispod 80 000 kuna vrijednog auta, pa zar misliš da komentare mogu ostavljati vlasnici peglica i ostalog sličnog........as if! Jak!

Pa ipak sam ja cura iz centra, ona kojoj su kosa i nokti jednako važni, kao i bljuvanje; jer moraš zadovoljiti sponzora.

A6, pa super ako si ga POŠTENIM radom zaradio, dugo to nisam vidjela, dugo se nečem pošteno zarađenom nisam vozila. Morala bih probat!

A pitanje je zašto si me i dodao na svoj blog, kad su ti moji postovi, a i način života "odvratni" i po njima pljuješ.
Samo da znaš, podcijenjivanje ne vodi nigdje, ja sam to naučila, pa ti se eto javljam, ne sa A6-icom, ni sa bilo kakvom drugom mrcinom, već da ja A6 jesam zaradila, samo što je ne vozim!

xxx,dominica

PS "če" se piše "će"
Nestrpljivo očekujem tvoj komentar! Kissy, kissy

- 19:30 - Komentari (5) - Isprintaj - #

nedjelja, 11.11.2007.

Shaken, but not stirred!

Tako ja pijem svoj martini, ali kako se ponašam nakom 4 martinia i 2 Jack Danialsa, te par henessya, ne bih željela podijeliti s vama.

Dakle, jedan tipičan subotnji izlazak, moš mislit.
U Hemingwayu gužva, da ne možeš prst pomaknit, pa se ja pitam gdje mi je bila pamet ići u njega, a da nisam rezervirala stol!
Ono, fino dočeka te stol, buteljica and pary until u drop (down valjda,a kamo drugdje)!

Ne kažem da se nisam super zabavila sa trojicom pre.....zgodnih likova, za informaciju došla sam s još tri frendice, ali što su one radile, mislim za jednu znam, bila s jednim od ona 3 lika, pa niste valjda mislili da se sama zabavljam s njih trojicom!!!! (Čak i ja imam svoje granice).

Anyhow, izlazim iz Hemingwaya i neki lik se zakelji za mene i počne mi govorit da me voli, a da sve bude još gore, ukrao mi je kapu.....e tu sam ja popiz..... i počela mu prijetiti odvjetnikom i malo je falilo da ga, iako u visokim petama, udarim s nogom(a to sam i više nego sposobna, jer svoju stražnjicu učvršćujem na kickboxingu!).

xxx, dominica

- 16:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 09.11.2007.

Što se događa kada "ispadnete vragu iz vreće"!

Ja volim svoj "part-time " posao, volim ljude s kojima radim, ekipa je fenomenalna. Svi se super slažemo, znamo povremeno izaći van, a ako mi bilo što zatreba, spremni su mi pomoći.
Naravno nije sve uvijek tako crno-bijelo. Jednostavno nije, a da sve bude još bolje i zapaprenije, kako sassyscorpio kaže:"ti si vragu ispala iz vreće i baš nemaš mira".

Stvar je u tome, da kad kada na jednom mjestu imate hrpu ljudi, očekujete da se oni druže i provode vrijeme skupa,a to provođenje vremena skupa ...... baš je ono što zabavlja sassyscorpio, a kave s frendicama na subotnjoj spitzi čini zanimljivijima od slušanja tko je bio s Vlatkicom, a tko nije! Hahaha, baš mi se sviđa ova rečenica.

Ali, da se vratimo na mene, kada ste kao ja pa nemate mira, onda ne slušate savjete onih malo iskusnijih koji vam kažu:"Nemoj se petljat sa ljudima sa posla!"

I ja se stvarno pokušavam pridržavati tog pravila, i držala sam se, hoću reći i držim se još uvijek, ali koliko dugo samo je pitanje vremena.
Malo je teško odoljeti "kolačim" (čitaj: frajeri = to je "tajni" jezik moje frendice i mene, izmišljen kako bi na satovima njemačkog umijesto učenja vokabulara, tračale o trikovima kojima su nam dotične "kremšnite" jele iz ruku.) koji su vam još nadređeni, tj. kad se sladak šef zapali za vas ( a znate da ga sve cure s posla žele), a onda kad vas na jednoj od uredskih veselica od vašeg šefa šef počne šlatat, e onda ste ko ja najeb.......!!!!!!

Zašto?

Jer svi koji me poznaju, znaju da će biti: "heart breking, soul shaking!"
Dakle Sassyscorpio za tebe otvaram "pool", da vidimo koji je to šefić s kojim ću prekršiti uredsko pravilo.

Sad ide novi dio svakog posta u skladu sa vremenom: "Izbori 2007".

Ne mogu ne iskomentirati članak koji sam pročitala u jednim novinama o "propovijedi ispravnog načina života" jednog katolika, koji se naravno provlačio kroz sve vijesti.
Da Crkva vlada državom i da je Crkva kod nas politika već ptice na grani jako dugo pjevaju, ali nazivanjem određenih programa i ideja jedne stranke "sotonskim" čak je malo previše i za njih.
Zar službenici božji ne trebaju biti oni dragi ljudi obućeni u halje koje naglašavaju skromnost i žrtvu, što naravno vidimo iz njihovog voznog parka i mobilne telefonije koju nemaju ni USA-a reperi!

Pa onda,svi vi lijepo koji pljujete po kapitalistima i onome što je kapitalizam stvorio npr. sponzoruše, okrenite glavu u desno pa pljujte malo i po onome na što kapitalizam, kako sam ja shvatila iz Bibilije, nije trebao utjecati!


xxx, dominica




- 20:03 - Komentari (26) - Isprintaj - #

nedjelja, 04.11.2007.

Don't u just want to be like me!

Ok, evo nisam mogla, a da vam ne ispišem mali pregled stvari prošlog tjedna.
Kako se ja družim s "pravim ljudima" ili bolje upoznajem "prave ljude" u "pravo vrijeme", onda sam i pozvana na različite party-e koji su baš....... famozni!

Tako sam prošli petak zgubidanila u Vertigu sa G - Unitom i hrv. reperima(ne nabrajaju mi se sad baš svi, bit ćete ljubomorni ako napišem sa kime sam sve pričala).
Dobro nisam zgubidanila, već se super zabavljala sa Whoo Kidom i ekipom.
Objavila bih i fotografije, ali na svakoj sam ja, pa mislim da to baš i nije prikladno.

Ali definitivno se super zabavila moja frendica (samo za nju: gdje si skrivala svoju elokventnost :)!), she has gone black!, a kako sassyscorpio kaže:"once u gone black,u never come back!". Frendice, sretan put! + piši kad stigneš.
Zaključak: bilo je, citiram samu sebe:"famozno", ako ste ljubitelj takve glazbe, a i ako niste, treba vam biti žao, jer svejedno je bilo baš super.

A sada malo politike, moja omiljena tema....jeeeeeeeeeeeejjjjjjj!

Izbori se bliže
Vidjet ćemo tko od političara bolje naš cipele liže
A tko će pobijediti,
Nadam se netko tko će naše dugove sredit!

Hahaha, puklo me pisanje "glupe poezije" !
Evo Hrvati, sretni bili vi, koji ste na zelenu granu došli, otimanje za čokoladicama veličine zrna riže je započelo, a ne zaboravite mandarine!

xxx,dominica (ljubim vas sve u pametna čela)




- 12:25 - Komentari (2) - Isprintaj - #

I'm back and I'm worst then ever!

Tako bi zvučao savršen uvod u moj povratnički post na stranicama ovih pink memoara.
Ali, ovo je stvarno "comeback". Nisam pisala godinu dana, bila sam zauzeta ganjanjem moje moralnosti, učvrščivanjem stražnjice, naravno bili su tu i frajeri. A stvarno ne znate kako je teško žonglirati s više njih istovremeno - previše stresa. Da ne ispadne da sam se samo zabavljala, radila sam ja i na svojoj karijeri, sad će većina vas pomisliti ono što je točno. Kosa mi nikad nije bila bila više ispeglanija i plavija, a sad već i imam karticu za popust u svom wellness centru (to je samo za one koji tamo vise skoro pa svaki dan).

Ukratko, da ne duljim, a i ne želim si valjda uništiti pedikuru, čitaj te me!!!!!!

xxx, dominica

- 12:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #