BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



utorak, 14.02.2006.

ah taj firewall...

tek kad sam vidio da je ovaj prošli post pročitalo 16 milijuna posjetitelja i da su se zgodne cure lijepile za ekran i sa suzom u očima vikale da mi se žele baciti u krilo, sam skužio da ima premalo komentara, jer su ih ljudi premasovno pokušavali ostavit.... onda sam ušao u srce mog kompjutera i interneta da vidim što se desilo... naime, serveri su zbog mene padali po finskoj, švedskoj, srbiji (čačku), turopolju, zadrkovcu, grazu, melbourneu (trik pitanje: koji je glavni grad australije?), a ja sam zabunom uključio nekakav firewall protiv komentara...

zato, ne bojte se! sve je u redu s vašim predsjednikom (kojem ne dajete nikakvu plaću) al ne navaljujte tolko s komentiranjem :)... uglavnom, razmišljam si ja ovih dana: "na koju foru smo mi do prije par godina funkcionirali bez interneta?" vidim da danas umjesto da neku ustanovu nazoveš, ili nedajbože dođeš tamo, sad lijepo pošalješ mejl i riješiš problem... da ne govorim o pismima, koja sad dolaze u par sekundi... onda, bilo kakva infromacija. al BILO KAKVA! kaj god ti treba, od popisa pjesama s albuma, mp3eva, vijesti (novine, moje novine! još malo ćete propast. jutarnji se sjebo kaj su stavili portal na net, jer im je pala prodaja novina), cijena protvanja (29,90 kn), rezultati utakmica, kupovanje avionskih karata, slike iz cijelog svijeta, zadaci s ispita (riješeni i neriješeni), kaj ima u kinu, kolko je eiffelov toranj udaljen od zagreba (1058 km), kakvo je vrijeme u sloveniji (to se jedino ne zna, jer jer bi satelit za tak malo područje bio preskupa investicija), kupovanje cdova, uskoro i kruha i mlijeka itd itd... kaj god da ti treba, spojiš se na net, malo googlaš i osim hrpe smeća i sranja, na kraju ipak nađeš kaj te zanimalo...
a prije? kak je to išlo?! a da ne pričamo o mobitelima i njihovoj važnosti...

al nema veze, krenuo sam pisat o jučerašnjim dojmovima o jednom skroz nepotrebnom al zabavnom koncertu. dakle, što se sve može saznati na jednom koncertu bloodhound ganga? evo skraćenog popisa:
- da je miomir žužul ružan
- da basist uzima više steroida od svarcenegera
- da je pjevač lizo guzicu račanu
- da je depeche mode gay muzika skoro ko i neven ciganović
- da su jedino dobro kaj je izašlo iz amerike simpsoni
- da miroslav škoro ne voli njihovu glazbu
- da se severina bolje ševi nego pjeva
- da je Pittsburg u Pennsylvaniji grad s najviše Hrvata na svijetu (poslije Zagreba)
- da pišanje basista po pjevačevoj glavi i ramenima više nije čudno (al doslovno!)
- da oni ne kuže kak se ikome da slušat njihovu glazbu
- da nas mole (preklinju) da ne trošimo novac na njih
- da su se pripremili za nastup kod nas, natpisima u stilu "where my kuje at?", "what's up, purgeri!", "zagreb, razvali se!", "i wish i was queer so i could get czech"

zanimljivi dani u svijetu domija

n.p. SILVERSTEIN - discovering the waterfront



- 09:49 - komenterejšn (22) - ko još printa?! - povijest



< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: