BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



četvrtak, 02.02.2006.

tanka plava linija

zakaj nisam piso zadnje dane?! kraj je semestra pa su dolazili novi kompjuteri u labos u kojem gubim vrijeme. tak da ovaj tjedan baš i nisam gubio vrijeme već smo na nove kompove morali instalirat SVE... ima devet kompjutera i na svaki je trabelo osim osnovnih pizdarija instalirat 19000 nekih samo bogu znanih programa i njihovih dodataka. nit imam pojma čemu programi služe nit bi dozvolio da ih normalan čovjek koji nije željan šamara i izvgljivanja ruglu, koristi, al eto...

"domi, ovo instaliraj i kad te pita bla bla bla klikni bla bla bla. nemreš fulat" ooooo, kako mogu!! pa onda slijede uobičajeni komentari "pa ja sam mislio da si ti na feru!" e, pa jesam al mi se ne da po miljardu i neki put ponavljat da to ne znači da tipkam 11 milijardi riječi po sekundi i da znam kolko "overklokanih protokola je moguće pejstati iz biosa u apdejtane vidouse i onda ih rimuvat iz rutera u krekani program"...

al neću sad o tome, jer će mi džebo srat da se opet žalim na svoje kompjutersko znanje... poanta je u tome da mislim da sam sad vidio najviše onih plavih (nekad zelenih) linija koje pokazuju kolko % se nečega instaliralo... mislim da vodim na svjetskoj listi toga, makar to nešto ne postoji... dakle, 8 kompjutera, 15 konkretnih programa i 10 nekih dodatnih pizdarija što daje jednostavnu formulu:

Đ = 8*(15+10) = 2*brutalno previše

ovih dana već sanjam na način da mi je u glavu ugrađena ta linija koja računa kolko još imam % do kad se moram probudit, tak da se već automatski budim u trenutku kad sat razmišlja kak mi za 10 sekundi mora zazvonit. totalno je iritantan i glup osjećaj kad se probudiš "usred" noći i pomisliš "joj, da je bar tek 3, pa da mogu nastavit slinit jastuk i sanjat kak se vozim u kabriu, muzika pegla, benga je do vrha, ekipa mi maše, ja ovlaš kimnem glavom, na mobitelu razgovaram s menadžerom barcelone i u isto vrijeme pokazujem kurac-prst murjaku koji me hoće zaustavit zbog nenapumpane gume", i pogledaš na mobitel i vidiš da je jebenih 3 minute do trenutka kad se moraš probudit. dog faks jour madr!

dakle, plava linijo - JEBI SE

n.p. BULLET FOR MY VALENTINE - the poison



- 13:25 - komenterejšn (12) - ko još printa?! - povijest



< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: