BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



četvrtak, 26.01.2006.

saving private domi

zašto ovakav naslov?! zbilja su me zavezali tu u vojsci. svakih sat vremena me zovu da mi opale 15 šamarčina, a nakon toga idem stajat na zimu samo u boksericama (i to ak su dobre volje)... a ak su nekaj živčani onda izađu van i čvrgaju mu po smrznutim ušima. a to mrziiiiiiim...
ipak, kad god trebam ić nekam, puste me. kod doktora il predavanje, svejedno je...

e sad, zakaj doktor?! imam osjećaj da me Bog malo cima. stavio me na nekakve kušnje jer su me počele bolesti hvatat. kašljem ko svinja i nijedna doktorica mi ne vjeruje da ne pušim. al to je mila majka, jer su me leđa počela zajebavat i boljet. nogomet igram s 64.34 % mogućnosti, a sa stolca se ustajem ko vaša baka. znaš ono, primanje za leđa, jauk i ispravljanje... jedino kaj sam ja malčice mlađi od nje, al jebiga.
"nije vam niš, ali...." vele mi doktori... al boli! ne bi riječ reko, da sam debel i da se nikad ne bavim nekim sportovima. but noooooo! trudim se, vježbam neki kurac non stop i onda mi jedan dan odjednom ulete sranja s leđima. PAF! evo nas, sad ćemo te boljet!
preporučili su mi "nemoj radit nagle pokrete, saginji se iz čučnja ne u leđima, ne nosi teško itd". a kaj bi trebo?! vegetirat u sterilnoj sobi?!
zato ja vama preporučam da sjednete u fotelju, u jednoj ruci držite daljniski od telke, u drugoj od dvda, s nogama jedite čips, prezbušt (to je čak i meni, mesojedu, odvratno), jeger, nutellu, sarme, kebabe i milka čokolade. nemojte niš radit i nećete imat problema s leđima. glete samo kak je Okrugleku dobro...
al, ipak: Bože, nećeš me pobjedit! zabit ću ti gol! pa makar u zadnjoj minuti. pa makar kroz noge. pa makar moro potkupit suca i slomit noge tvom najboljem igraču!!! sredit ću ja to i neće me više boljet. možeš se ti sad smijiat, al vidjet ćeš. to nije prijetnja, to je obećanje!!

a sad, zakaj predavanja?! (zbog toga sam i počeo pisat post). ljudi moji, jučer sam imao ZADNJE PREDAVANJE U ŽIVOTU... i to sam skužio tek kad sam došo doma. peta godina... deveti semestar... kraj prvog mjeseca... seminari su gotovi, treba pokupit još ocjene i idemo dalje... kolko god je fora bit pred kraj faxa, ušupčio sam se ipak... nema više "mama, daj mi nekaj love. idem van"

u petak je proslava tim povodom u lokalnoj fakultetskoj birtiji i bit će krvavo...

život je lijep, al nekad zajebava.. nek mu bude...

n.p. MADONNA - hung up (koja stvarčuga!!)



- 12:03 - komenterejšn (24) - ko još printa?! - povijest



< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: