BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



četvrtak, 15.12.2005.

bilooo je to godineeeee.... devetsto i treeećeeee !

znam da sa ko klinac obožavo tzv LEGIĆE! to mi je bila totalna jebenica i non stop sam kemijo nekaj s njima... nikad nisam dobio par onih oooogromnih kutija koje su mi (najčešće u Austriji) zapale u oko (tipa neki preogromni dvorac, vlak koji mi nije ni stao u sobu itd.), al sam ih imo dosta... kak su godine prošle, ja sam prešo na one legiće s puno rupa (tzv. Techics) od kojih su se mogle radit raznorazne pizdarijice... kamion koji može skretat, dizalica na baterije, avion koja može prenosit gajbu pive itd...

i onda su ipak došla vremena kad se radije pozabavim s tom gajbom pive neg s legićima (makar su još negdje u ormaru)... čopi me nostalgija i skužim da sam starac... al s druge strane, kad vidim da u današnje vrijeme ni legići nisu kaj su nekad bili, odustanem od svega i u ruku uzmem svoju dragu Žuju...

pogle:







n.p. BIOHAZARD - means to an end



- 16:41 - komenterejšn (19) - ko još printa?! - povijest



< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: