BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



četvrtak, 10.11.2005.

i've became a fuckin' houswife...

vrijeme koje ugledaš kad virneš kroz prozor samo podržava ovu lijenost koja mi vlada u glavi. ni na fax mi se ne ide, jer nemam nekih preobaveznih stvari, pa većinom spavam, slažem puzzle, gledam mućke i odletim van... još mi samo fali da nahranim djecu, pošaljem ih u školu, pogledam sapunicu, obrišem prašinu, spremim ručak, pokupim djecu, pogledam milijunaša, zadovoljim umornog muža i odem spavat... onda sam prava kućanica koja niš ne radi... iz dan u dan.

tak da sam se starcima utrpo u auto kad su morali skoknut do Graza. prvo su me svim silama odbijali, jer znaju da to za sobom vodi kaos u novčaniku, al sam obećao da ću bit dobar. ostavili su me u Seiersbergu, tutnuli mi sitnih al dovoljnih 20€ i rekli da se vidimo za 5 sati. ljudi moji, uživo sam! prošeto sam se po dućanima s oblekom, pričo na njemačkom kojeg ne znam, našo svega kaj bi si kupio al u glavi je bila odluka "ne kupuješ niš, dok sve ne obiđeš i odlučiš kaj ćeš!" i onda je uslijedio dug, vječan i ugodan posjet Media Marktu... ja bi tam mogo živjet! razgledo sam sve zvučnike, mjuzu za auto a onda sam se počeo penjat po stepenicama i ugledao RAJ NA ZEMLJI... more cdova, dvdova, slušalica za preslušavanje svega toga. noviteti, singlovi, metal, pop, rock, soundtrackovi, ploče, SVE!! 3 sata sam rošto po cdovima i preslušavo ih na nekim portalima (samo skeniraš bar code s cd-a i automatski preslušaš po pol minute svake pjesme, al neki pametni dio pjesme a ne uvod), razgledavo okolo, ugledo natpis "Dragi kupci, dućan je pod video nadzorom. ne kradite!" il tak nekaj. al na hrvatskom!
nisam niš ukro, već sam se nakon kupovanja obleke odlučio vratit svojim muškim korijenima. kupio sam si dvdove i cdove. zadovoljan i bez i jednog preostalog centa našo sam se sa starcima i krenuli smo prema hrvatskoj. skužio sam da imamo bolje i ljepše autopute od austrijanaca (o slovencima da i ne pričam).

nakon iskustva s gorenjem (al ne one slovenske firme kaj proizvodi šparete i to) glave prije neko vrijeme ošišo sam se na neku blesavu frizuru za koju su me džebo i chad zvrijeđali i rekli da "izgledam ko da imam leukemiju" :) jebiga, hoću furat zimske kape, a kosa će lako narast...

e, i za kraj, glete vijest kaj sam našo na indexu:
"Mallorca je konačno nekog i pobijedila, a "mušterija" je bila inače vrlo dobra Celta Vigo koja je otišla kući bez bodova zahvaljujući pogotku Domija u 48. minuti."

P.S. molim vas, pročitajte zadnji post o odnosima pušača i nepušača kod leonide... do jaja! obavezno!

n.p. ROADRUNNER UNITED - the all-star sessions

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: