BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



subota, 05.11.2005.

blesavog li dana...

siroćek si je zabrijo da blagdan sv. Svetih vrijedi i za kompove pa je odlučio umrijet... e pa jebem ti sunce bezobrazno, tu se trudim oko tebe a ti tu nekaj umireš.... e nemere!
čudni dan je iza domija. frend je diplomiro (to nas sve ubrzo čeka!) pa me pozvo na promociju na Kennedyev trg... sve bi ispalo super, al ja sam prije toga trebo kupit nekaj čovjeku i obavit jedan URADI SAM posao. budući da je moj dragi tata stručnjak u popravljanju svega, ja sam odlučio pokupit njegove gene i naučio svega vraga... (totalni sam ženidbeni materijal!)... Lina i Kiki (najblesaviji bračni par na svijetu) su me žicali da im skinem farbu s komode koju su kupili na Hreliću kod Hamdije wannabe-ja...

to vam se radi s plinskom bocom i nekim bacačem plamena koji skuri farbu i onda ju sa špahtlom (prava dalmatinska riječ) sastružete.... i tak, peglam ja po tome, zapitkujem se "idijote! za to si ti na fax išo,a ?!" i pred kraj nekaj se drška i sve oko nje zapali i bukne mi sve i zapali mi facu. I JA GORIM! faca mi gori! kosa mi gori, obrve, trepavice! bacam sve oko sebe, lupam se rukama po glavi, psujem sve najnovije psovke koje postoje, uspjevam zgasit sve i unezvjereno gledam oko sebe... odlazim u kupaonicu...

obrve su kraće, smežurane pri kraju... moje (za muškog pre)duge trepavice su bijele i strgane, kosa je zavitlana, skurena na vrhovima, žuta i smrdljiva.... gledam se i UOPĆE se ne čudim samom sebi! već sam naviko na moje baksuske (KAK SE PIŠE TA RIJEČ?! bagsus ili baksus?) doživljaje. tuširanje djelomično sređuje situaciju, skureni su samo rubni pramenovi, smrdi sve malo manje i nema mi druge nego krenut prema gradu (kakav sam - takav sam!)... na glavnom kolodvoru na izlazu iz vlaka nekaj gruntam u glavi i bezglavo hodam i ulijećem u kadar sa snimanja naše najnovije sapunice "Ljubav u zaleđu", ekipa staje, pogledaju me i razalama se smijeh... ja sam bio nekak čudno dobro raspoložen pa se smijem svima i dobacujem im nekaj tipa "Drugi put pričekajte svoju najveću zvijezdu!"... uz par neobavezno razmijenjenih rečenica s ekipom krećem dalje u šoping i završavam na masovnoj ekonomskoj promociji na kojoj je dekan u svom završnom govoru uspio izreklamirat "našu najuspješniju hrvatsku tvrtku AGROKOR"... jako neukusno... nakon nekaj alkohola noge su me dofurale doma i pokazale mi moj krevet...

n.p. SOULFLY - dark ages

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: