BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



četvrtak, 22.09.2005.

lažu, ljudi, lažu

oba koljena, lijevi lakat - krvavi... uglavnom, nudim tečajeve (tjedno dvaput ili koncentrirano odjednom u subotu ujutro) da napokon unovčim svoju požrtvovnost. budući da je Vrbovečki šogor Goc potpiso za papčinski Real, raspala nam se cijela koncepcija i naš termin u balonu kod Enca je pao u zaborav. želja za dokazivanjem i potpisivanjem za Barcelonu (kako bih imao priliku uklizat i slomit obje gocove noge u vječitom derbiju) nagnala me je da prihvatim poziv ekipe s druge strane društva. Podno Markuševca, 8 sati (pa normalno da navečer!), umjetna trava, reflektori, dvojica se ne pojavljuju i igra se 4 na 4... jedino domi ima snage jer je prošo pune pripreme, kišica laaaagano rominja al mi i dalje igramo... grmalj od čovjeka igra taekwondo, a ne nogomet pa me nekolicinu puta priljepljuje za mantinelu, a moja krhka pojava to ipak ne podnosi... pičkicooooo
sad imam batrljke i oću ih prodat, ak je netko zainteresiran... uglavnom, inače me zajebavaju da "domi uvijek padne", a zaboravljaju da jedini neću odustat od lopte pa makar oni papčinski dizali noge da padnem prek njih... i tak, bar si nisam sjebo gležanj (ko inače) i slijedećih par dana hodo ko da mi je netko pimpeka stavil pod škripac...
eto, sad je službeno: RAT SVIMA!!

osim toga, danas sam se naspavo ko majmun, i onda kad sam se digo jer mi je već kičma mater psovala, najeo sam se, pogledo nekaj na netu i od dosade otišo - spavat... i onda kažu da je u hrvatskoj život loš... lažu, ljudi... lažu...

n.p. KILLSWITCH ENGAGE - the end of heartache


P.S. nisam znao da Rodney igra za Srbiju... ovaj desni



- 01:43 - komenterejšn (14) - ko još printa?! - povijest



< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: