BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



petak, 19.08.2005.

baš smo panjevi...

kakve smo mi seljačine (i onda sme moja mama pobuni, jer je živjela na selu. ne mislim na takve seljačine, mama)! zadnjih par dana mi se zgadilo sve vezano za naše "pokušaje da budemo liberalni i da se približimo europi"... ja uvijek volim ponovit da sam prezadovoljan sa životom u našoj domovini i da mi obitelj ima love dovoljno da ne budem bezobrazan i bunim se. jer ima onih kojima je fakat banana i koji se prije svih nas, imaju pravo žalit na situaciju...
ova utakmica s brazilom u Splitu i potencijalni koncert Marylin Mansona u Puli su pokazatelji kakve smo mi seljačine.
Dođe nam najbolja reprezentacija na svijetu i naši grunu cijene karata da su na utakmicu išli samo oni koji su tamo morali bit viđeni, dok su navijači koji znaju zapalit baklju ostali pred telkom. Poslije utakmice iz studija se javljaju akteri utakmice i prekinu ih da bi panj Sanader mogo nekaj istrkeljat i promovirat susret s nekim Austrijancem. totalna debilana.. Ćiro se tolko spetljo u svojim "pametnim" izrazima pa je nakon riječi "infiltrirati", "predmnijevam", "konjanici za utrku" itd uspio umjesto "protagonisti" za naše reprezentativce reć "antagonisti"... u poluvremenu je naš izbornik izvlačio pobjednika nagradne igre umjesto da bude u svlačionici. d e b i l a n a!
a o sirotom Mansonu da i ne pričam. kad su glasnogovornika kršćanske mladeži pitali zakaj se protive koncertu, majstor je uspio samo pokazat da NIKAD nije pročito nijedan text mensonovih pjesmi. ispo je glup, al su svejedeno nastavili s pokušajima otkazivanja. Fakat su smiješni ak im jedan rocker koji pjeva na nerazgovjetnom engleskom može poljujat vjeru u Boga. fakat su smiješni! pa i ja sam katolik, al ovime mi se samo crkva još više zgadila i napravila je još jednu besplatnu reklamu za koncert. vele da njegovi textovi potiču na samoubojstvo. pa jebemu, ko će ga slušat, ak se svi poubijaju?! ma debili ćemo uvijek bit, kaj se ja opće uzrujavam?

n.p. RAGING SPEEDHORN - the gush

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: