BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



ponedjeljak, 10.01.2005.

prokleta nedjelja...

jedna od najodvratnijih nedjelja je pri kraju... zakaj je odvratna? mamurluk, bol u trbuhu, dosada, puno nadolazećeg posla... jel dosta? i još mi se prisere od pomisli da se sutra moram probudit prije 1, žurit prema gradu i gurat u vlaku i sjest na predavanje (al budem se nagradio jednim drijemežom u gradu ko ovajstriček lijevo)....i onda počinje strka o kolkovijima, labosima i ostalim pizdarijama... moralo je i to doć na red i sve kaj me tješi je činjenica da će sve to trajat još nekih 2-3 tjedna... i, jel onda gotovo? niiiiije. onda su ispiti... ma znate kaj, totalno glup dan mi je i opće mi se ne da zvučat pozitivno... samo pišem i pišem...

ipak, svjetla točka (jaaaako svjetla točka) mi je zablistala u obliku zvučnika koje sam si jučer kupio... potrošio sam par tisuća kuna, al se definitvno isplatilo... i sretan sam još i više zbog činjenice da sam ih kupio za svoju lovu (više manje:)
dakle, B&W 602 S3, dobrodošli u domijevu sobu... vidjet ćete svega, svakakvih prizora i vjerojatno ćete u svo to vrijeme imat posla, al to vam je tak... kolko para, tolko muzike... doslovno...

par činjenica koje mi samo mogu pomoć pri sutrašnjem povratku na staze slave:
1. plivajući pola sata u bazenu popiješ 1/12 litara pišaline
2. dnevno udahnemo litru tuđe prdeži
3. dnevno nam ruke dolaze u kontakt sa 15 kuraca (kvake, držači u tramvaju...)
4. u godinu dana fast foodova pojedemo prosječno 12 stidnih dlaka
5. godišnje se rukujemo sa 11 cura koje su baš masturbirale i nisu oprale ruke (kažu isto ali sa 6 dečkiju, al ne vjerujem da je brojka tolko manja...)

totalni ...

pičim slagat puzzle, popit nekaj gaziranog i leć u prebrutalno čudno vrijeme u krevet... time is changing... get used to it... si ju, pipl! uz nadu da ću jednog dana ugledat ovakav prizor i da će to bit moje:


P.S. na blogu DJ vlade sam proglašen frajerom mjeseca :) ne znam razloge i kriterije, al je fora... dakle, Greyp, hvala ti do neba na ispunjenju mog manekenskog sna!!! :)

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: