BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



nedjelja, 12.12.2004.

I'm Broken

pa jebem ti sunac, koji sam ja kreten... popil sam si, sutra imama tekmu u 9 ujutro pa bi trebo ić krmit (al s druge strane, meni tak i tak treba nekih 13 sati sna da budem zadovoljan, a sad je za tak nekaj kasno) .... došo sam doma i reko si: "samo pogledaj kaj su ti ljudi poručili na tvom blogu i kolko te njih zvrijeđalo, i skomentiraj i ti njih par..." i završilo je na taj način da upravo moj carnet connection broji 1:12:45 sati... jebiga, zaglibio sam... oni koje sam skomentiro već sto puta, dobili su još jedan komentar, a moj blog će očito dobit još jedan post (ak uspijem ovo kopi-pejstat u blog....)..
da se malo dodirnem prve rečenice:
mama mi uvijek voli reč: "Sine, ja sam tebe rodila lijepog, zdravog i normalnog.... Zakaj si to radiš???" i onda se ja sjetim kaj sam joj sve priuštio u svojim vikend izlascima il jednostavno svojom hiperaktivnošću i potrebom da zabavljam prisutno društvo... ekipa, sve vas zovem na tulum za svoj rođendan i garantirano je da ću si napravit neku pizdariju... ko ima volje i želuca, nek doleti i dofura nekaj za pit i za pripalit... bilo bu nam dobro...

enivej:
da preskočimo mojih prvih 10 godina života jer sam u to vrijeme više ozlijeđivo vlastitog oca neg sebe, al bilo je svega....
1994: kvartovski idijoti (uključujući mene) dolaze do ideje: "ajmo igrat nogomet na biciklima!!" i ajmo, sve oke.. igramo mi, ja zaokrečem bicikl, zapinjem od zid zgrade, moje sportsko tijelo pada i pada i pada i od cijelog tog tijela glava prva dodiruje čošak zida i dobrih 3 cm tog čoška ulazi u blesavu smeđokosu glavu... zamotane glave (u stilu moje bake) završavam u bolnici na šivanju dok susjedi koji na toj strani zgrade imaju balkone (srećom, ne i moji roditelji) bljuju i pokrivaju oči rukama jer ne vole vidjet 16 litara krvi kak curi po glavi jednog od lokalnih klinaca.... prošlo je...
1995: na tjelesnom se ko zadnji kreten ljuljam na karikama, 5 nadobudnih frendova me zaguruje, a moje tanane ručice popuštaju za punih 3.4 sekunde, padam na nogu, iskrivim ju ko manijak, i na poslijetku grunem na glavu... gležanj na nozi je dobio longetu na par mjeseci a glava je dobila jednog vječnog putnika - čvrgu... i prošlo je
1999: na moru, na Rabu, našem frendu amerikancu priređujemo farewell party na jednoj rtu... klisuri...kaj god je bilo... idem s frendom s te klisure kvazistazicom prema dolje, stajem u prazno i letim sa 8 metara visoke stijene na stijene koje su punih 2 cm prekrivene s plićakom koji mi ovaj put nije uspio pomoć... budim se iz onesvješćenja i za par sati završavam u Rijeci na operacijskom stolu di sam 5 puta pozivao Boga da me uzme, da mi oprosti sve grijehe i da poruči svima da ih volim i da se nastave zajebavat... budući da sad ovo pišem, uspio sam nadvladat te enormne bolove... kaj mi je bilo? svašta, od ruke, glave, noge, prstiju i td. do svega... uglavnom.... i prošlo je..
2003: sjebavam nogu na nogometu i par dana živim u uvjerenju da će ju ubrzo morat odrezat... ipak to je samo gležanj za kojeg me svi doktori tjeraju da ga idem operirat jer će mi se to svako malo desit... i ja tvrdoglavo odbijam, kupujem steznik, navlačim 100 čarapa i stežem tenisice da mi cirkulacija stane, samo da ne trebam par mjeseci nosit gipseve, longete i ostale medicinske brijice....
2004: (o ovome već svi znate) altruistički cijepam drva i sjebavam si prst koji me dva dana nije pustio u san... sad više ne boli, al ljudi moji, trenutno je u takvom kaosu da mi ga se ni ne da slikat i stavljat vam ga tu... ukratko, dio kože je otpo, nazire se zgrušana krv, a spoj nokta i kože zijeva i pokazuje mi zavšetak tog nepotrebnog božjeg detalja koji će ubrzo otpast i ostavit vrh prsta u stanju koje će mi vjerojatno donest love, jer će me Stephen King zvat da ga pokažem u jednom od njegovih slijedećih horroraca....
2005: ??? ko zna nek veli da se pripazim....

To je malo osvrnuće na moje nezgode (bilo ih je puuuno puno više,al bolje je dane počnem pretjerivat) .... ipak, kao i sve do sad, proći će... A budući da je u većini ovih primjera spomenuta moja glava, to vam je objašnjenje zakaj sam tak blesav... si ju ljudi i ne dajte da vas jebu, ..................

P.S. Rješenje jučerašnjeg posta: Pobijedio je DJED MRAZ.... pa normalno, a kaj ste mislili?! da će pred-par-godišnja izmišljotina od Djeda Božičnjaka uzet pobjedu iskusnom liscu?! Pa daj se skoncentrirajte....

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: