BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



srijeda, 08.12.2004.

let freedom ring with a shotgun blast...

ovisnost o piskaranju sranja se nastavlja, a vidim da sam i često "grampi" kad odem pročitat kompanjone, a oni niš ne pišu... a čak i ja tu i tam dobijem komentar koji mi stisne šamar i veli da nekaj napišem... pa makar glupo... najčešće i je:)
enivej, pred nekih mjesec dana sam par postova napiso o mom odlasku u Graz na Machine Head, jer "bi se lako moglo dogodit da planirani koncert u Zagrenu propadne..."... i tak, došo je i taj dan... sutra in di ivning je Machine head u Tvornici, i sad jedva čekam otić utvrdit gradivo u slušanju uživo mog najdražeg benda... bit će jebenica, bit će dost poznatih ljudi (bit će i blogera, nadam se), par pivi i hed benging....

od zanimljivih stvari koje proživljavam u svojim danima kojih se ni Indiana Jones i James Bond zajedno ne bi postidili u vrijeme kad su bili jaki, nabildani, aktivni, napaljeni i nabreklih muda, izdvojio bi gledanje jednog preeeeejebenog dokumentarca... uglavnom, ljudi mi ćemo svi pomrijet ubrzo, pa nije bed da nam na TV-u prikazuju mizerne šanse da opstanemo tu na našoj Zemljici... uglavnom, dokumentarac se zove SPACE, i na totalno dovoljno znanstveno-primitivan način i uz prejebene scene i grafike prikazuje planete, zvijezde, (story)super nove, crne rupe i slike asteroida koji idu prema Zemlji il tragove onih koji su nas već zadesili... uglavnom, malo sam si "pridimio" s Bornom pa nam je to bilo još zanimljivije, i ko manijaci smo znatiželjnih očiju buljili u prejebene prizore...


a kad smo kod prejebenih prizora, pogledajte si BARAKA (a world beyond words)... je-be-no
a kad smo kod još prejebenijih prizora, prošeto sam se po centru i vidio puuuno lijepih cura... Grlz, ju rul!!
si ju, ljudi, i ne dajte da vas jebu.... dalje znate

P.S. reko, da vas još malo izvjestim kak napreduje moj glupi prst... uglavnom, sporo... ka ne morate, nemojte si to napravit:


i opet: si ju, ljudi, i ne dajte da vas jebu.... dalje znate

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: