BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



nedjelja, 05.12.2004.

ko opće i čita naslove??!!

još jedan posrtaj... tolko o tome da se držim svojih vlastitih naredbi... gledo sam tekmu i uroci nad mojim klubom su potvrđeni... umjesto da vodimo nekih 3:0, mi na kraju zgubimo iz jednog udarca na gol... nemam fakat snage još jedan post pisat o ovome, jer ću očelavit i dobit čir na želucu (a već sam bio na gastroskopiji i više mi se baš i ne ide jer je jebeno neugodno)... i ne smijem dva posta za redom imat sexualnu razdijeljenost... al ta razdijeljenost me je jako začudila, jer su cure totalno kikale esove!

ipak, bio sam skroz iznenađen kad sam vidio da je jedan post s kojim sam samo izbacio svoj jad privuko tolko pozornosti... čak se i vatrena začudila kak to da tolko ljudi čita nekakvog "fudbalera" :).... al bar sam skužio da ovaj blesavi blog zbilja zna čovjeka zaokupit i da zbilja ima sposobnost upijanja nečijih jadova, tak da sam se malo dobio i malo sam se smirio...

jedina pametna stvar koja mi je pala na pamet ovaj vikend je bila jedna nedoumica, pa dajte me vi prosvijetlite jer nisam baš prepametan... ferovac, jebiga
ovak:
Maslina - maslinovo ulje???
Kaj ne bi trebalo bit maslinino ulje? Mislim "Nikolina - nikolinino", a ne "Nikolina - Nikolino"
Maslinovo bi bilo da je maslin, a ne maslina... kaj ne??
enivej, vidi se da imam jaaaako buran i dinamičan život kad se sjetim ovakvih pizdarija... mislim, razmišljam o pivi, o čevapima, o pireu s jetricama (maj fejvorit fuuuuud), o nogometu i čohanju jaja... neko bi dao sve da živi ko ja, jelda?.......

ljudi moji, Domi iz bek!!

P.S. primjer Nikoline je tu bio zato kaj je mojoj najdražoj seki rođendan! hepi brzdej, legendo... zato, zapjevajmo sada svi...
P.S.S. evo i kod mene vam je svima sv. Nikola dofuro jedan poklončić:

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: