BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



srijeda, 01.12.2004.

kromastični reflex...

totalno mi je glupo započet post sa "danas sam..." tak da sam napiso ovu rečenicu čisto da to izbjegnem. dakle, danas sam imo prezentaciju na faxu o jednom ekološkom predmetu... prošlo je oke, al još osjećam posljedice kaj sam to radio noćas do 4 ujutro (a svi znamo da si volim leć u doba koja mi garantiraju bar dvoznamenkasti broj sati sna)...
dakle, ovo je prikaz mog svakodnevnog putnika (u dobru i zlu):

naraso je do neslućenih visina i samo ga madež Dražena Žanka može splašit i spriječit ga da se ne raspukne... dakle, ak neko vidi D.Ž. kak šeće gradom, uputite ga k meni... On mi je jedina nada, jer me je Džebin prijedlog da gurnem prst u njegov šupak malo zamislio, al sam bio ustrajan i nisam htio izdat svoju vjeroispovijest i predat se njegovoj - Čmarkolijeku...
Ipak, Gogica, fala na ponudi da me izliječiš besplatno... Kad budeš imo hodočašće, reklamirat ću te na sva zvona (makar nemam ni jedno)...

Znate kaj me uvijek zanimalo? Doktorica mi je rekla ovak: "To će te još danas boljet ko u paklu, al već sutra će te samo malo vrijeđat" ???!!! Jebote, taj izraz "vrijeđat" kao kombinacija neke neugode i čudne boli mi nikad nije bio jasan... Kaj, prst će mi doć i reći će: "Idijote! Pička ti materina!" ?? A čuj, ak se to desi, zadnjih dana sam malo nabrijan, pa mislim da mu neću ostat dužan... I onda se još postavi pitanje kak to nekome objasnit na engleskom? Insulting???
Ima još puno rupa u tom našem dragom slavenskom jeziku... al, budući da se ni ja ne izražavam baš preknjiževno, ne smijem se bunit. npr. danas sam na prezentaciji pred profesorom i studentima u mikrofon reko: "I onda nam je to tak..." Mislim, pazi ti intelektualne rečenice... Mislim da mi se majka u tom trenutku osjećala jaaako ponosno i da bi me svaki poslodavac stavio na visok položaj...

Nema veze, dan je pri kraju, preostaje mi samo da škicnem malo u blogove mojih dragih kompanjona...
si ju, ljudi... nemojte radit sranja, vidite kak sam ja završio...:)
P.S. JEBOTE, PA VEĆ JE 12. MJESEC!!

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: