BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



ponedjeljak, 28.06.2004.

mandej

good day
razbijenog desnog gleznja vracam se s nogometa i nije mi tesko pokraj ucenja za ispit preksutra izabrat malo kvarenja ociju i piskaranja sranja...
jedan od tezih dana je iza mene... ne trebam ni pricat da sam se probudio teze nego kaj ekipa s filozofskog ude u McDonalds...
jedan od najsparnijih dana koje sam moro prozivjet na faxu, u redu za menzu, u vlaku (koji kasni), u knjiznici na faxu (di za ucenje najvise smeta zena koja satro umiruje nemirne i brbljave studente) i u setnji gradom kao slagom na kraju... al, jebiga: KIŠA...
mislim si "pa jebemu, kak mi nis ne da mira"... ocito kjad se priroda uroti protiv slobodnog vremena, moras ucit...
do sad sam se bar malo znao prevarit "pa gle, na telki je neka tekma!" (nema veze kaj igraju latvija-ne znam ni jednog igraca i njemacka-koju organski nemrem gledat)... but noooooo....
danas ni tekme nema...
al gle, pa danas je ona knjazova emisija! zakon!... i onak, gledam emisiju, nis mi nije jasno, al nema veze, gledam dalje... al cu dugo pamtit veličinu upitnika koji mi je ostao visit nad glavom kad sam vidio da počinje odjavna špica emsije...
razočaranje, al nema veze... spavanje, odmaranje, znojenje po plahti, i sutra isponova... tik tak
si ju



- 23:50 - komenterejšn (0) - ko još printa?! - povijest



  lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: