BLOGZZZZ:
fat "slow ball"
fajruntina
treba svašta
vulgarna mačka
penelopa (al ne kruz)
crna mačka
bauštel reloaded
kikiriki
diNANAmo
božji nektar PIVA



tu me vrijeđaj:
domi_nations@yahoo.com

domijeve nacije



petak, 25.06.2004.

recenzijica za sve koji plaču za metallicom

evo me opet...
za ljude kojima muzika nekaj znači, i za one kojima je neugodno kad neka grupica dođe održat koncert u hrvatsku i skupi se manje od četvrtine dvorane trenutno su teški dani...
lenny "odgođen", metallica otkazana zbog "nerješivih tehničkih problema"... i tak, opet smo se vratili u kameno doba, opet ćemo imat jako ispunjeno kulturno ljeto (kome to nekaj znači, napominje se da je 8.8 antrax kod nas, al ko zna, kad čuju situaciju, možda i oni otkažu)...
meni je ove metallice posebno žao... zvuči glupo, al slušo sam ih prije dva tjedna u austriji, i sad je čudno kaj mi je došlo da bi opet išo na njih...
bili su jebeni... slušam jako puno muzike, i jako puno bendova i metallica je jedna od onih koji imaju posebno mjesto na mojoj rang listi al daleko od toga da sam najveći fan na svijetu... al, bili su jebeni!
2 i pol sata pržione, energije i zakon set liste... kad uspoređujete da su u zagrebu trebali koštat 330kn sa cijenom od 550kn koju sam platio za slipknot, metallicu, korn, pepperse, pixies, ill nino, motorhead, 3 doors down, lost prophets, static-x, life of agony itd itd, vidite zakaj sam oduševljen... sve vam je jasno... al ipak metallica je bila zadnja, pa sam ih jako umoran dočeko... totalno sam bio sretan kaj ću ih sad na miru, na tribini, uz pivicu poslušat ko čovjek...
koncert: (potpomažem si set listom sa recenzije iz jutarnjeg al moram reć da tu ekipu može bit sram fulat par pjesama, jer bili su na vip mjestima koja bi nekim ljudima život značila i zapečatili bi svaki trenutak u mozgu zauvijek)
1. blackened (...and justice for all)
2. fuel (reload)
3. sad but true (metallica)
4. welcome home (sanitarium) (master of puppets)
5. the thing that should not be (master of puppets)
6. frantic (st. anger)
7. king nothing (load)
8. st. anger (st. anger)
9. creeping death (ride the lightning)
10. fade to black (ride the lightning)
11. battery (master of puppets)
pauzica
12. the unnamed feeling (st. anger)
13. nothing else matters (metallica)
14. master of puppets (master of puppets)
pauzica
15. one (...and justice for all)
16. enter sandman (metallica)
17. seek and destroy (kill 'em all)
ukratko, jako mi je žao kaj je koncert otkazan, al se isto tako jako ne čudim...
ljudi, uživajte u ljetu kakvo si složite, a ne kakvo vam neko drugi najavljuje...



- 01:02 - komenterejšn (1) - ko još printa?! - povijest



  lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Click Here



SITEZZZZ: