body CASPeRov blog body

Kutak za drolje

Rubrika: Pitaj Tanju

Draga Tanja,
Nemam se kome obratiti; mama me tuče, tata matletira, te nemam s kime razgovarati. Zato te moram pitati nešto u povjerenju, nadam se da ćeš mi znati odgovoriti.
S dečkom sam već dva sata. Ima 48 godina – ali izgleda prilično mladoliko. Meni je uskoro 16 godina. Volimo se, pogotovo on mene, drži me kao kap vode na dlanu. Smeta me jedino što ima problem s nekontroliranim morkenjem, pa ga moram često prematati. Htjeli bi stupiti u seksualni odnos, ali me brine hoće li se njegov Mlohavko moći dići. Trebamo li koristiti kondome ili su njegovi spermići prespori da me oplode? Ja bi mu fakat, ono, dala, al može li bolest mokrenja preći na mene, unatoč zaštiti?
E da, još usput, prije sat vremena je prstom penetrirao u mene, pa se brinem jesam li u drugom stanju.
P.S. Jebala sam se ja i prije, da ne misliš da nemam iskustva, al ovo mi je prvi put da se jebem s muškim, draže su mi životinje.
Odgovori, molim te, volim te, Tanja, ti si moj idol. Fakat si kurva, stara moja!
Pusa, Barbi


Tanja odgovara:
Draga Barbi, stvarno si me ostavila bez texta, zapanjila me tvoja glupačca i stvarno, ali ono fakat, mislim da je tebi mjesto u ludnici! Skup s tvojim Mlohavkom.
Drago mi je što sam ti dugoročno pomogla!
Tvoj idol...
By: Kurva stara!
Napisale Karmen (Barbi) i Tanja (Tanja, D!). Genijalke! thumbupkiss

29.01.2008. | 21:25 | | 17 | Komentiraj |

Losing My Way

Hi my name is Bob and I work at my job
I make forty-something dollars a day
I used to be the man in my hometown
Until I started to lose my way
It all goes back to when I dropped out at school
Having fun, I was living the life
But now I got a problem with that little white rock
See I can't put down the pipe

And...

It is breaking me down
Watching the world spin round
While my dreams fall down
Is anybody out there?

It is breaking me down
No more friends around...
And my dreams fall down...
Is anybody out there?

Can anybody out there hear me?
'Cause I can't seem to hear myself
Can anybody out there see me?
'Cause I can't seem to see myself...
There's gotta be a heaven somewhere
Can you save me from this hell?
Can anybody out there feel me?
'Cause I can't seem to feel myself

Losing my way
Keep losing my way...
Keep losing my way...
Can you help me find my way?
Losing my way
Keep losing my way
Keep losing my way...
Can you help me find my way?

Now you gotta understand I was a family man
I would have done anything for my own
But I couldn't get a grip on my new found itch
So I ended up all alone
I remember where I was when I got my first buzz
See I thought I was living the life
And the craziest thing is I'll probably never know the color of my daughter's eyes

Oh my God please forgive me (Father hear my prayer)
'Cause I know I've done some wrong in this life
If I could do it all again
Have just one more chance
To take all those wrongs and make them right
Justin Timberlake, "Losing My Way"

19.01.2008. | 21:53 | | 8 | Komentiraj |

Novi dizajn, nova Lara

Hej, ekipa! wave
Di ste, jeste živi? Kako podnosite dvijetisućeosmu? naughty
Kod mene nema niš baš novog... Posla nema, još bolje, ovako imam izgovor za odmaranje. Tome i služe praznici, kaj ne? sretan
Popravio sam dizajn, bio se malo raspao... sretan Nakeljio sam sliku svog iPoda, na njemu jedna od mojih najslika kaj sam slikao. EOS čini čuda! greedy Još da imam svog... rolleyes
Ovaj svemir je defaultni wallpaper na novom Mac OSu, kojeg i dalje čekam, skup s laptopom. lud A mogo sam imat već skoro 3 tjedna, ali sam ipak odlučio čekati novi. Ne pitajte. Al sam zadovoljan sam sa sobom kak sam si uspio posložit sve to u glavi... i sad sam skroz cool, mirno čekam taj (prokleti) utorak kad izlaze novi Macovi. sretan
Kad nađem volje (vremena ima na bacanje) moram uredit ove boxeve sa strane, već su malo zastarjeli... (I to sam sad obavio.)
Zapalio sam se nako duuugo vremena za igircu! smijeh Tomb Raider Anniversary (8). thumbup Kako bi obilježili desetogodišnjicu prvog Tomb Raidera, Core Design ga je ponovo napravio. To podrazumijeva nove pokrete i presavršenu grafiku! Iznenađujuće, na mom relativno starom kompu se vrti bez greške! Bolje od Tomb Raidera 6! U Core Designu su se fakat potrudili! thumbup Nažalost, nabavio sam samo demo. tuzan Prešo ga za pola sata! rolleyes Ima li neko full igricu? Nek se javi! Please! sretan Našo sam je na netu, ali ima 3 gige, pa mi je to previše za skidat. Stari bi me priklao... Ma ne bi, nego bi me natjero da platim račun za net... zaliven

08.01.2008. | 21:02 | | 4 | Komentiraj |

Strijelac u 2008.

Budući da su u 2007. godini strijelci morali napraviti izbor i donijeti neke odluke, u 2008. će se pokazati rezultati i koliko su njihove odluke bile uspješne.
U 2008. će se strijelci smiriti, biti čvrsto na zemlji i uglavnom uživati u svemu što im slijedeća godina donese.
Nemojte se iznenaditi ukoliko se napokon počnu isplaćivati sav trud i uloženo vrijeme, čak i u one stvari koje ste već odavno zaboravili. Svi problemi će za strijelce u 2008. biti prolazi.
Strijelci će biti čvrsti i uspjet će se suprotstaviti svemu lošem što im stane na put. Ponekad će im u tome pomoći dosadašnje životno iskustvo, a ponekad samo sreća.

Veoma povoljna godina na poslovnom i finansijskom planu. Jupiter u vašem prirodnom drugom polju novca, i u dobrim aspektima pobrinuće se da tokom cele godine budete novčano potkovani i mirno spavate. Imaćete puno više energije i ambicija nego što je to bio slučaj sa prošlom godinom. Određene okolnosti motivisaće vas da preuzmete veću odgovornost i podignete standard življenja.

Posao
Poslovne aktivnosti zahtevaju da brzo donosite nove odluke i po svemu sudeći prihvatite promene koje dolaze bez veće najave. Pred vama se može ukazati čitav niz srećnih okolnosti koje ćete vi sa malo truda pretvoriti u uspeh. Nemojte odustajati od zacrtanih ciljeva naročito u drugoj polovini godine. Povoljni periodi u kojima možete očekivati pozitivne promene su početak Februara, početak Septembra i kraj Novembra. U Martu ne bi trebali da započinjete nikakav veći posao ili da investirate novac u nešto. Povoljni periodi za veće novčane dobitke su početak oktobra i kraj novembra, tačnije izmedju 16 i 25 dana u pomenutom mesecu. Tokom leta imaćete povećane dažbine i troškove, pa bi trebali racionalnije da raspolažete sa novcem.

Ljubav
Usamljenost koju odavno osećate, bez obzira na to da li ste zaista bili sami ili ne, dostigla je svoj vrhunac. Utisak da nemožete pronaći srodnu dušu definitivno će biti srušen ove godine. Neko ko je podjednako odgovoran, ozbiljan, ali i spreman da vam bude veran pojaviće se u vašem životu već u Februaru. U početku to neće delovati kao romansa koja obećava, ali ćete kasnije uvideti da je ta osoba pravi izbor za vas. Tokom leta očekuju vas lepi trenutci pored voljene osobe, prepustite se zadovoljstvu i ukoliko budete u mogućnosti odputujte na more. Idealan period za takvo putovanje je izmedju 10 i 22 juna. Manju emotivnu krizu možete osetiti krajem godine, tačnije izmedju 5 i 16 Novembra. Potrudite se da ostanete dosledni ljubavi i verni partneru i počnite da razmišljate zrelije i ozbiljnije.

Zdravlje
Zdravstveno stanje biće vam dobro sve do Oktobra. Tada se mogu javiti manji problemi sa ledjima i reproduktivnim sistemom. Takodje bićete skloni upalnim procesima i virusnim oboljenjima. Uzimajte dovoljno vitamina i što više pešačite.

Ovaj horoskop mora da je pisao neki drugar Strelac, bre! wink
Tak optimistično... baš sam sretan, podiglo me sve ovo... smijeh Sve se poklopilo, ovaj početak Februara (MacBook) i Septembra (fax) mi baš super zvuče... A tek ovo o ljubavi... cerek he heee... Živi bili pa vidjeli! fino

02.01.2008. | 01:19 | | 9 | Komentiraj |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links

Blogovi:
~Iris~ | Blue Be@r | MuC =) | Daenerys | Đera | OrangeBoy | Chester

Ostale (meni) korisne stranice:
AppleInsider | Blog.hr | T-Portal | Dnevnik.hr | Net.hr | MuggleNet | Wikipedia | MobileBurn | Lektire |
deviantART: ~CASPeR3 | ~IvyOmega

About Me

Imam 18 godina (3.12.1989) i maturant sam jezične Lucijanke. Planiram upisat ekonomiju, a za sad u školi uživam (kolko je moguće) u matiši, geografiji, talijanskom, englskom, biologiji i psihologiji.

Veliki sam fan Harry Pottera, Applea i Sony Ericssona, malih gradskih autića i SUViiija, Volim fotografirati, član sam deviantARTa i bez Orbit Sweet Minta u džepu sam ko bez treće ruke. Ooovaj, druge. nut

I, da, djelomični sam daltonist, brkaju mi se crvena i zelena (zato su mi među naj bojama nut), al me to uopće ne dira... Jedino me živcira kad ljudi misle da sam ćorav ako se jedanput u 3 mjeseca zabunim i fulam i skomentiram nečiju crvenu majcu "Kak je dobra ona zelena majca!" ludnut

Woke up this morning
Heard the TV sayin' something
'Bout disaster in the world and
It made me wonder where I'm going
There's so much darkness in the world
But I see beauty left in you, girl
And what you give me makes me know
That I'll be alright

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

No if you're ever wondering
About the way I'm feeling
Well baby girl there ain't no question
Just to be around you is a blessing
Sick and tired of trying to save the world
I just want to spend my time with you, girl
And what you're giving me
Makes me know that we'll be alright.

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

Justin Timberlake, "Until the End of Time"