body Susjedi - CASPeRov blog - Blog.hr body

Susjedi

Bezveze je počeo, al je ispo skroz OK dan... Niš nisam radio posebno, usiso sva fuckin 83 kvadrata stana, zajebavo se, halo igrice (nakon 100 godina!), niš učio...
Bio sam sa starcima i sisterkom (Jana, 8) na jarunu na bikeovima (don't ask - family time thing). Makar sam dobio free sladoled! njami Šalim se, OK je bilo. (sladoled je savršen, novi ledom Jaffa ice - ima identičan okus Jaffa keksima, super je, samo 6 kn!) Na povratku sam uletio nekim trebama "Ej, bok!" u Prečkom, shaluciniro sam da su to Danči i Ifa... ludheadbangbang To haluciniranje je zarazno! Poslje sam propado u zemlju dok mi se stara trgala... al nema veze, preživio sam. Sort of... namcor
U povratku sam sreo Muc (i ona na bikeu) na semaforu (granica Prečko-Špansko), pa sam se nastavio vozit s njom... ošli smo do trga (bana Jelačića), tam se malo vozikali i natrag. Super je bilo! U povratku, negdje na pol puta između remize i trešnjevke, mislim da smo vidli Šštu, al nisam ziher. Ma bila je neka intelektualka, s cvikerima na retardiranom biciklu (onom iz prošlog stoljeća), al takvih je intelektulaki pun grad, pa nisam ziher, a nisam je uspio pogledat kak se spada, skoro sam pao s bikea od trganja... roflroflrofl lud Al mislim da je to bila ona... yeswink roflroflrofl
Kad sam stigo doma, ostavljam bike na balkonu i čujem staru kak priča sa susjedom s prvog kata (mismo na 2.). Počnu mene njeni sinovi (6 i 7 godina) ispitivat "A kak se ti zoveeeš? A kolko ti imaš godinaaa? A koji si ti razreeed?" smijeh Super su mi tak klinci (ovo nije sarkastično!) kaj te bez beda sve spituju. I počnemo mi tak pričat... S njihovog balkona se vidi dio mog zida na kojem je Linkin Parkov poster, pa su ga izanalizirali kak ja imam "one crne stričeke s kapom na zidu" i hrpu nebuloza... smijeh Genijalni su! Kad sam im reko da idem u drugi razred (nisam reko osnovna il srednja), pita me njigova stara "Kaj nisi ti malo preveliki za 2. razred?" Pomislio sam da je malo izgubila osjećaj za odredit godine uz tak malu djecu, pa sam tvrdio da sam čak premali za 2. razred. onda smo skužil da je mislila da idem u osnovnu! namcorludsmijeh (bio je mrak, gledala je prema gore, samo mi je vidla glavu kroz prozor) I tu smo se trgali... OK su ljudi... (da imamo ribice, imali bi ih kome ostavit na čuvanje kad odemo na more!)
I tak... Hrpu tog imam za učit (onaj španjolski sam probo naučit, al mi ne ide, oni brojevi i nepravilni glagoli me ubijaju!) O kemiji i glazbenom se neću ni počinjat žalit! puknucu
Kaj je s Lovasićkinim blogom? Nije valjda od silnih tračeva promjenila adresu? zaliven Još se jedamput svima ispričavam za strku kaj sam (opet) napravio, fakat bi me treblo poslat negdje di nemam s kim pričat! bangheadbangmouthwash

14.05.2006. | 00:17 | | 8 | Komentiraj |

<< Arhiva >>



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links

Blogovi:
~Iris~ | Blue Be@r | MuC =) | Daenerys | Đera | OrangeBoy | Chester

Ostale (meni) korisne stranice:
AppleInsider | Blog.hr | T-Portal | Dnevnik.hr | Net.hr | MuggleNet | Wikipedia | MobileBurn | Lektire |
deviantART: ~CASPeR3 | ~IvyOmega

About Me

Imam 18 godina (3.12.1989) i maturant sam jezične Lucijanke. Planiram upisat ekonomiju, a za sad u školi uživam (kolko je moguće) u matiši, geografiji, talijanskom, englskom, biologiji i psihologiji.

Veliki sam fan Harry Pottera, Applea i Sony Ericssona, malih gradskih autića i SUViiija, Volim fotografirati, član sam deviantARTa i bez Orbit Sweet Minta u džepu sam ko bez treće ruke. Ooovaj, druge. nut

I, da, djelomični sam daltonist, brkaju mi se crvena i zelena (zato su mi među naj bojama nut), al me to uopće ne dira... Jedino me živcira kad ljudi misle da sam ćorav ako se jedanput u 3 mjeseca zabunim i fulam i skomentiram nečiju crvenu majcu "Kak je dobra ona zelena majca!" ludnut

Woke up this morning
Heard the TV sayin' something
'Bout disaster in the world and
It made me wonder where I'm going
There's so much darkness in the world
But I see beauty left in you, girl
And what you give me makes me know
That I'll be alright

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

No if you're ever wondering
About the way I'm feeling
Well baby girl there ain't no question
Just to be around you is a blessing
Sick and tired of trying to save the world
I just want to spend my time with you, girl
And what you're giving me
Makes me know that we'll be alright.

Because if your love was all I had
In this life
Well that would be enough
Until the end of time
So rest your weary heart
And relax your mind
Cause I'm gonna love you, girl
Until the end of time

Justin Timberlake, "Until the End of Time"