dnevnik rada - što smo danas naučili?

subota, 26.03.2005.

Uskrsna poslanica Fra Duška

Dragi moji!
Otvorim ja jutros frižider i primjetim da mi nedostaje pivo, votka, paradajz sok, kiseli krastavci, kisela paprika, feferoni i još neke sitnice koje se MORAJU nalaziti u svakoj hrvatskoj smočnici. "nema veze" pomislih, "danas je Velika subota i moji se sunarodnjaci u pripremaju krugu obitelji za najveći katolički blagdan".

Krenem tako opušteno u smjeru najbližeg šoping centra uvjeren da ću za tren biti natrag u mojoj klauzuri, promatrajući drugi dio "Islandskog masakra". Ali vraga, najprije kaos na parkingu, zatim kaos na kruhu (što su sve majke is upruge spremne učiniti zbog malog kukuruznog?!?), i na kraju kaos na blagajni (začinjen prekoračenim limitima, karticama kojima je istekao rok trajanja, kuponima za nagradne igre).

Nakon toga ideja za garantirani blockbuster: pater familias pretvara se pred četvero nejake dječice i užasnutom suprugom u pomahnitalog manijaka zbog susjednog automobila koji je najprije parkirao NA bijelu liniju a zatim i dotaknuo vratima njegovu Kiu Pride.

Dok uživajući u krastavcima i pivu pripremam sutrašnju propovjed na pamet mi pada sjajna zaključna rečenica:
Sretan Uskrs vama koji ste osjetili važnost ovog blagdana, sretan Uskrs gospodine Todoriću!

- 20:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #