Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (7)

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovaj counter pokazuje koliko je puta posjćen moj blog...

Web Counter
Web Counter


Ovaj counter pokazuje koliko je trenutno korisnika na mom blogu... Fora...

users online



Created by Crazyprofile.com




Linkovičkići:

COOL BLOGOVI:


sretanIvin sooper cool blogich!
sretanDorin sooper cool blogich!
sretanIvanin sooper cool blogich!
sretanValentinin sooper cool blogich!





Opis bloga

Ponešto o meni...

Ime: Ana
Nadimak: Anuškica, Ančikica, Anuška, Neda, Afa,...
Godina: 13 (Ah, napokon!)
Rođena u: Zagrebu u Rvackoj
Prebivalište u: Zagrebu u Rvackoj
Poznata po: smijanju; kreveljenju; pjevanju; kompjuteriziranju; ne baš redovitom učenju, ali učenju,...kiss
Volim: mamu (pravu), tatu (pravog), pjevati, smijati se, provoditi vrijeme s frendicama, jesti čips, jabuke, čitati, igrati se na kompu, surfati, a sad ću voliti i blogovati, svoju ceeeluuu familiju: mamu Fanfu i 2. mamu Fafenfinu, svoju ženu i sestru Tikvu sv. Patka, svoju unučicu malu Ifu; Miju, Liviju, Moniku, Do-do-ra-do-ru, Petricu Kerempuh, Ivu P. i Ojđicu čije odredište u familiji neznam, moram napraviti novo obiteljsko stablo!!! smijeh
Ne volim: svašta! Više ćete saznati u mojim postovima! Strpite se!!! wave
Pjesmuljim: pjesme Whitney Houston, Dire Straitsa, RHCP-a, Maroon 5 te poneke RNB pjesme.


Kontakti sa mnom:

e-mail:

alienka_13@net.hr

MSN:

ananedicster@gmail.com



Send a Teddy Gram at bigoo.ws





bigoo.ws - Text Note Generators


A sada... Kojim zvijezdama sličim...

http://www.myheritage.com/collage



Slobodno pogledajte što se danas nudi na televiziji:




NE DIRAJ! OPASNO PO ŽIVOT!!!

Make my own




Get Your Ball




adopt your own virtual pet!



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 09.05.2007.

Odlazak u kazalište

Upravo sjedim za kompom i pišem vam novi post.ludDA??!!Kao što se iz naslova vidi, otišla sam u kazalište...Sa mojim razredom (da se razumijemo, to nije moj razred, jer ja nisam razrednica, niti predsjednica razreda - to mjesto zauzima Sanda)!smijeh Ugl., otišli mi u Trešnju (naziv kazališta)...Gledali smo predstavu: "Ljepotica i Zvijer"! Isprva smo mislili da to što idemo gledati neće biti normalno, jer su sa nama, VELIKIMA išli i oni, maji...!ludblablapuknucu Daj se upucaj!!!bangdeadMislim, to je još i bajka - šta smo drugo mogli misliti!nopuknucu Ugl., došli mi tamo i na moje VEELIKOOO iznenađenje,eekeekeek uopće nismo dugo čekali da uđemo (inače bismo ispred kazališta čekali otprilike 20min. da uopće uđemo, i, onda još da profači to sve plate, pa da se smjestimo...)... rolleyesrolleyeszijevpuknucumadburninmad Kad smo već kod smještaja, ispričat ću vam na koji smo se način smjestili u stolice... Mi, sedmaši, osmaši i šestaši - sjedili smo u 1., 2., 3. i u 4. redu od početka, a manji razredi sjedili su IZA nas!!!ludludblablaheadbangbang Mislim, tko je tu lud??!!ludludlud Kada smo pitali naše DRAGE cerek profače zakaj mi sjedimo gdje sjedimo, oni su nam rekli da su to odredile cure koje rade u Trešnji!!!eekeekeek Mislim, koji bezubrazluk!eekeekmadheadbang Unatoč profačinim upozorenjem da se NE SMIJEMO dizati sa svojih mjesta, mi smo, se naravno, IPAK POKUŠALI prebaciti na najviša mjesta, ali su nas u tome, NARAVNO, zaustavili naši profači. Koji peh!!!headbangmadburninmadpuknucublabla Počela je predstava i, nakon otprilike pola sata gledanja shvatili smo da je to zapravo mjuzikl. Tada me predstava počela više zanimati (ianče obožavam gledati mjuzikle jer se u njima više pjeva, nego što se glumi, a i sama jednostavno OBOŽAVAM pjevati, pa nije ni čudo)...winknaughtythumbup Nakon otprilike 1 sat, glumci su prestali glumiti i upalila su se svjetla. To je značilo da je na scenu stupila pauza... 15 DOSADNIH, JEBENIH minuta...headbangpuknucuburninmadbangblabla Došla je Dora (frendica iz razreda) koja je upravo došla iz muzičke škole (ide na nju od 3. razreda, fascinirajuće svira flautu), vjerojatno je, pretpostavljam, svirala na nekom "koncertu"...thumbup Ugasiše se zvjezdice na stropu i dođoše glumci... Prođe 1h i 30 min. Upale se zvjezdice na stropu...Mjuzišn prestane svirati...Svi sa oduševljenjem počnemo ko´ neki luđaci (što i jesmo,) pljeskati i fućkati.thumbuproflkisssmijehthumbupwinkcoolcerekcerek Završila je predstava. Izlazimo iz Trešnje i komentiramo predstavu. Meni je bila odlična. Stvarno je!thumbup Preporučujem gledanje ljudima od 11. - 60. god. (iako su je i mlađi gledali sa nama, ali zato ništa nisu ni skužili)! Samo je u tom razmaku ljudi MOGU razumijeti - mlađi još ne kuže te fore,bangne kužim zakaj su uopće išli tamolud, a starijima se gubi smisao za humor, pa... Stoga su tako, barem JA mislim, (a isto tako i mislim da je i MOJE mišljenje važno) to najbolje godine za gledanje te predstave! Mislim da će se mnogi složiti samnom.roflsmijehwinkyes Stoga i OČEKUJEM od vas da mi ostavite komentara za ovaj post jer sam se stvarno potrudila napisati ganaughty, a i fakat mi TREBA komentara jer mi je za sada rekord 12 komentara! Stoga, ja SMA-ATRAM i molim Vascerek (čak Vam se i obraćam sa Vam, a ne sa vam) da mi ostavite puuunoo komentara! Hvala, unaprijed!cerek (O, Bože kako ovo zvuči!) kissroflsmijehthumbupnut



| komentari (25) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.