Isabell Black

29.05.2006., ponedjeljak

Siriusovo pismo i dar

Danas sam ostala duže spavati. Kad sam se probudila, požurila sam u Veliku dvoranu na doručak. U spavaonici i u društvenoj prostoriji nije bilo nikoga. Kada sam ušla u Veliku dvoranu i sjela za stol, McGonagallica je došla do mene, Arwen i Harryja. Ja sam mislila da sam nešto gadno napravila kad je došla do mene, ali sam onda vidjela da i Snape, Binns i Flitwick hodaju oko svojih stolova. Binns je postao nadstojnik Hufflepuffa dok nema Sproutove.
McGonagallica: Ovo su vam novi rasporedi. Od sutra počinjemo raditi po njima. I ne možete pitati zašto se mijenja raspored sati. Gospodine Potter, nadam se da ćete ubrzo sastavit ekipu, i da ćete objaviti raspored treninga. I gospođice Black, ja računam da ćete vi ući u ekipu i da ćete pomagati Potteru u njegovim kapetanskim dužnostima, jer sam čula da vi ste bili kapetanica svoje metlobojske ekipe u Durmstrangu od druge godine školovanja. E pa, doviđenja!
Harry: Ma daj, ajde, to je super! A na kojoj se godini u Durmstrangu počinje igrat metloboj?
Ja: Na prvoj. E, Harry, sorry. Ovo je malo glupo ispalo...
Harry: Ma nema beda. Što se mene tiče, ti možeš biti kapetanica, ja to ionako ne bih htio. Ali već sam pitao McGonagallicu i ona je rekla da ja moram biti kapetan, da nema mijenjanja...
Ron: Molim? Predavanja subotom??? Šta su oni poludili?

Ja sam zgrabila svoj raspored i pogledala ga. Stvarno imamo predavanja subotom. Ne mogu vjerovati. Predvanja subotom?? Ma zapravo, to je bilo samo jedno predavanje. Blok - sat Čarobnih napitaka. Kaj je ovo? Čak se i Hermione počela žaliti. Ali ju nisam slušala. Doletjela je moja sova Ledwigus i donijela mi neki paketić. Čudno! Inače dobivam samo od službene sove Dnevni prorok i od tatine sove pokoje pismo. Začudila sam se. Otvorila sam paketić. U njemu je bilo pismo i još jedan paketić. Prvo sam otvorila pismo.

Draga nećakinjo Isabell!
Ovo je nekad pripadalo tvojoj majci. Prije nego su je ubili, rekla mi je ti to dam nakon što navršiš 14 godina. A ti ćeš uskoro imati 15, pa je vrijeme da ti to dam. Pazi, to nije ono što se čini.
Javi mi kada idete u Hogsmeade da se nađemo.

P.S. Pozdravi sestru i Harryja. I čuvaj ih (ili oni tebe)!

Voli te,
tvoj stric Sirius


Napokon se i on javio! A sada da vidim što mi je to poslao. Prekrasna srebrna ogrlica sa privjeskom jednoroga koji stoji na plavoj kugli. Harry je pitao može li pročitati pismo. Kimnula sam mu u znak odobravanja.
Harry: A šta mu to znači da to nije ono što ti se čini?
Ja: Nemam pojma. Ali iskreno, meni to izgleda kao privjesak u obliku jednoroga. Ali stvarno, što to znači, nije ono što ti se čini? Uglavnom, kada idemo u Hogsmeade, u subotu il nedjelju?
Anabell: Nedjelju! A kad ste vi mislili reći meni da je Sirius poslao pismo? I daj da vidim to kaj si dobila. Ideš! Prelijepa je! Posudit ćeš mi ju par puta, može?

Samo sam kimnula glavom, spremila ogrlicu u tobu i nastavila jest. Poslije sam išla sa Davidom nać Malfoya. Prvo smo išli po svim WC - ima. Dok smo ulazili u WC na drugom katu, vidjeli smo Crabbea i Goylea kako stoje kraj neke ogromne tapiserije na kojoj neki ludi čarobnjak pjeva pjesme s vilama narikačama. Najgore je to što smo tu pjesmu i mi čuli. Katastrofa!!!!!! Zaključili smo da se Malfoy negdje u blizini sakrio. David je pogledao u kabine WC - a i vidio Malfoya kroz ključanicu. Nešto je prtljao po rukama, ali nismo mogli vidjeti što. Nakon toga, pobjegli smo od tamo jer su Crabbe i Goyle upravo ulazili unutra. Poslije tog bijega, više nismo mogli nać ni Malfoya, ni Goylea, ni Crabbe. No nema veze. Ionako je uskoro bilo pet sati, pa smo požurili pokraj jezera. Svi su već bili tamo. Prvo su nam Hermiona i Noelle obznanile način komuniciranja. Naišle su na neku čaroliju koja glasi Mobilius Proteretum. Kada se izgovara ta inkantacija u sebi moraš misliti na dan, sat i mjesto sastanka, a drugi za koje želiš da dobiju tu poruku će ju dobiti ispisanu na svojoj nadlaktici. Nakon što onaj kome je poruka namijenjena pročita tu poruku, sama će se izbrisati i neće ostati nikakvih posljedica ili tragova. A najbolje je to što nitko drugi neće vidjeti tu poruku osim onoga kome je na nadlaktici. Na Hermioni se vidjelo da je jako ponosna na sebe. I ja sam ostala zapanjena. Stvarno su to dobro smislile. Spustila sam torbu na pod i pridružila se veselju ostalih. Ali Angel i Lara su primijetile da nešto viri iz moje torbe. To je bila ona ogrlica od moje mame.
Lara: Isabell, od kud ti ovo?
Ja: Dobila sam ju danas od strica. Pripadala je mojoj mami. Zašto?
Angel: U knjižnici, kada smo pisale zadaću iz Obrane, našle smo u knjizi taj privjesak. Navodno ima neke posebne moći. Nisam sigurna u kojoj je to knjizi bilo, jer smo imale više od deset knjiga na stolu. Ja i Lara ćemo malo potražit.
Ja: O.K.

Dobro, ovo je čudno. Je li Sirius na to mislio kada je rekao nije ono što izgleda? Poslije sastanka sam išla prepisat ono o vučjem jediću od Hermione, i išla dodat još 10 centimetra u referatu o vilovnicima za Binnsa. Ispalo je da nismo trebali napisat 37, nego 47 centimetra. To sam ja valjda krivo čula, pošto sam se bila upravo prenula iz one monotonije, a Binns je baš u tom trenutku pričao o zadaći. Kad sam to završila, skužila sam kolko je sati, pa sam se pokupila u spavaoncu sa J.J. Ubrzo sam zaspala sa onom oglicom u ruci.
  • u 08:06||Dying voices (28)||Don't let the voices die||# ||^
  • << Arhiva >>

      svibanj, 2006 >
    P U S Č P S N
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 31        


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Lumos/Nox

    Zahvale

    brush: In Obscuro
    hosting: ImageShack
    design: Lucy