Isabell Black

22.05.2006., ponedjeljak

Sastanak u knjižnici

Na doručak sam sišla sa Annom. Bez veze smo nešto brbljale, ali ja nisam bila baš zainteresirana. Razmišlja sam hoće li netko doći na današnji sastanak. Prva dva sata smo opet imali Travarstvo. Uputila sam se sa Annom, Hermione i Arwen u staklenik broj šest. No tamo nas nije čekala Sproutova, nego neka nepoznata vještica žabljeg lica u purpurnoj pelerini. Ušli smo u staklenik i ta vještica je progovorila.
Umbridgeica: Ja sam profesorica Dolores Jane Umbridge. Bit ću vam zamjenska profesorica iz Travarstva.
Ron: A što je sa profesoricom Sprout?
Umbridgeica: Nije sposobna predavati. A sada, za današnje predavanje, učit ćemo o gnojivu za otrovne tentakule...
Hermione: Oprostite, profesorice, ali mi smo već učili sve o tome, i sada bi trebali učiti presađivati tentakule.
Umbridgeica: Najbolje gnojivo je ono koje tentakula sama proivede, ali ako ga nemate poslužit će i zmajsko...

Umbridgeica se uopće nije obazirala ne Hermione. Dva sata smo trpili tu žabetinu. Katastrofa!!! Poslije smo imali Povijest magije, Proricanje sudbine i dva sata Čarobnih napitaka. Naravno, Snape mi je oduzeo deset bodova zato što mi Napitak za rast ušiju nije poprimio istu nijansu kao njegov, nego malo svjetliju. Čak je prigovarao i Hermioni čiji je napitak bio isti kao i Snapeov. Ali zato nije propustio priliku nagradit Malfoya zato što je usješno narezao jedića. Ali ipak, nešto me više zaokupilo od Snapea i Malfoyevog jedića. Gdje je Sproutova? Ubrzo je došlo vrijeme sastanka i otišla sam u knjižnicu sa Anabell. Došle smo do stola broj osam. Skupilo se dosta ljudi. Svi smo se upoznali. Bili su Anabell, Anna, Arwen, Hermione, Angel, Lara, Cedric, David, Harry, Ron, J.J. i Summer. J.J. je svima objasnila zašto su tu. Zato da se dogovorimo da malo “istražimo“ što se dogodilo prije dva dana u školi. Odlučili smo da bi najbolje bilo da idemo u parovima malo promatrat profesore. Summer i Hermiona će ići do Dumbledora, pa ako ih on vidi Summer može reć da ga treba nešto u vezi njenog odlaska u Hogsmeade. Anna i Ron će otići pričat sa Hagridom jer se on uvijek nešto izlane pa će probat nešto izvuć iz njega. Angel i Lara će pazit na Snapea jer on voli jedino Laru, osim Slytherina. J.J. i Arwen će pratit McGonangallicu, Cedric i Harry će se motat oko one nove profe Umbridgeice da probaju saznat kaj je sa Sproutovom, a ja ću ić sa Davidom slijedit Malfoya. Da, sa Davidom! To je smislila Anna jer zna da mi se sviđa David. I idemo malo pazit na Malfoya jer se svi slažu da on uvijek stoji iza takvih sranja (većinom). Sutra krećemo u špijunažu. Nadam se da ćemo bar nešto saznat. U ovoj školi se događaju čudne stvari. Možda netko nešto dospije saznat. Dogovorili smo se da se nađemo sutra u isto vrijeme, na istom mjestu. A ja ću cijeli dan provesti sa Davidom!
  • u 21:48||Dying voices (7)||Don't let the voices die||# ||^
  • << Arhiva >>

      svibanj, 2006 >
    P U S Č P S N
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 31        


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Lumos/Nox

    Zahvale

    brush: In Obscuro
    hosting: ImageShack
    design: Lucy