Isabell Black

18.05.2006., četvrtak

Iznenadan povratak u Griffindorsku društvenu prostoriju

Kada sam otvorila oči prvo što sam vidjela bio je crveni baldahin na mom krevetu. Pogledala sm oko sebe. Sjetila sam se da više nisam u Durmstrangu, nego u Hogwartsu. Na krevetu do mog sjedila je neka cura. Nikog osim nas nije bilo u spavaonici. Ta cura je bila Summer Dumbledore.
Summer: Dobro jutro!
Ja: Aha... I tebi...
Summer: Ja sam Summer Dumbledore, nova sam u Hogwartsu.
Ja: Ja sam isto nova. Koliko je sati uopće?
Summer: Deset do devet. Svi su već otišli u Veliku dvoranu na doručak.
Ja: Pa ništa, ajmo onda i mi.

Kada sam se presvukla, otišle smo na doručak. Sjela sam pokraj J.J. i neke cure sa pete godine. Imala je prekrasnu tamno smeđu, gotovu crnu kosu i plavo - zelene oči. Ta cura se predstavila. Zove se Lara Shinoda. U tom trenutku je došla McGonagallica i predala nam rasporede. Prva dva sata smo imali Travarstvo u stakleniku. Pojeli smo i J.J. me pozvala da dođem sa njima do staklenika. Pozdravila sam Laru i otišla sa Arwen, Hermionom, Harryjem, Ronom i J.J. do staklenika. Na Travarstvu smo nešto radili sa otrovnim tentakulama, ali ja uopće nisam ništa slušala, nego sam gledala Davida. Ron mi je odjednom rekao da prestanem buljit u njega. Tek tada sam shvatila da cijeli sat gledam u njega ko kreten. Bilo mi je full neugodno pa sam brzo pognula glavu i nastavila obrezivat suho lišće tentakulama. Poslije Travarstva smo imali Obranu od mračnih sila. Sjela sam sa Summer u zadnju klupu. U učionicu je tada ušao profesor Remus Lupin. Izgledao je malo ofucano u usporedbi sa drugim profesorima. Na njegovu satu smo nešto radili sa vilovnicima. Kako se obranit od njih, bla, bla, bla... Al zakaj vilovnici? Opet nisam ništa pazila, nego sam opet buljila u Davida. Lupin nam je rekao da će nam za sljedeći sat nabavit bauka. Ma super, samo mi još fali dementor (moj oblik bauka)! Poslije Obrane smo otišli u Veliku dvoranu na ručak. Za stolom nije bilo Sproutove. Usred ručka se Dumbledore digao i rekao da odmah svi moramo u spavaonice. Summer se digla od stola i potrčala do ravnatelja. Poslije sam tek saznala da je Summer Dumbledorova unuka. Ona se vratila do stola i rekla nam da joj djed neće ništa reći i da ćemo morati u društvenu prostoriju. Pokupili smo se i prošli kroz rupu iza Debele dame u Griffindorsku društvenu prostoriju. Što je ovo bilo? Zašto su nas poslali ovdje usred dana kad bi trebali imat predavanja? Nitko ništa nije znao. Sjela sam u fotelju pokraj neke cure sa prve godine.
Ja: Bok, ja sam Isabell Black.
Serena: Ej! Ja sam Serena Diggory.
Ja: Jel znaš ti zašto su nas tu poslali?
Serena: Ne, nitko ne zna. Navodno se nešto dogođa u školi što učenici ne bi trebali znati.

Njeno prezime mi je bilo poznato, al nije mi se dalo o tome razmišljati. Ubrzo je u sobu došla McGonagallica i rekla nam da je sve u redu, da se nemamo zbog čega brinuti i da ćemo sutra sve saznati. Tako nam je prošao cijeli dan, u zapitkivanju. Navečer je opet došla McGonagallica i načarala nam sendviče da se najedemo. Poslije večeri smo Summer, Arwen, Hermione, J.J. i ja otišle u spavaonicu i još malo nagađale što se tako ozbiljno dogodilo. Smišljale smo gluposti i smijale se. Ubrzo smo zaspale. Ja sam utonula u nemiran san. Drugi dan u Hogwartsu, a već se dogodilo nešto ozbiljno. Ako nam i učitelji sutra ne budu ništa rekli, ja i J.J. smo odlučile malo vidjet šta se to događa. Drugim riječima, odlučile smo malo špijunirat.
  • u 10:47||Dying voices (15)||Don't let the voices die||# ||^
  • << Arhiva >>

      svibanj, 2006 >
    P U S Č P S N
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 31        


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Lumos/Nox

    Zahvale

    brush: In Obscuro
    hosting: ImageShack
    design: Lucy